Gå til innhold

Capcom hinter til nytt Resident Evil-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Å ikke måtte drasse rundt på en amøbeaktig AI "partner" hadde hjulpet. ;)

 

 

 

 

Helt enig...

 

Ashley var ei real skrike dukke og Sheva var mer i veien enn hun gjorde nytte av seg.

 

Billy var utrolig nok ikke så værst...,men AIen kunne ha med fordel vært bedre.

 

Det er veldig positive at RE-serien skal bringes tilbake til sine røtter.

 

Den horible Action-flavoren som serien har fått mer og mer over de siste spillene er etter min mening et gigantisk steg i feil rettning for RE-serien.

 

Jeg håper at de vil legge til rette for en virkelig skummel og ubehagelig atmosfære.

Jeg har ikke noe veldig imot Jump-Scares...,så lenge de blir brukt på den rette måten.

 

Blir Jump-Scares...over used...,så blir det bare klisje.

 

Et godt skrekk-spill får meg til å sitte lengre og lengre ut på kanten av stolen...,og konstant føler trangen for å se meg over skulderen...,so to speak...

 

Trist nok så finnes det ikke mange slike spill der ute...,gammelt eller nytt...

 

Men jeg er i hvert fall veldig spent på om RE-Serien klarer det i tiden fremover.

 

Det er lov til å håpe...,eller hur?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha enig med dere begge. Spilte nylig gjennom RE4 HD Remake og husket ikke at Ashley var så sinnsykt irriterende. Største problemet med Sheva var Wesker/Jill i Pro mode. Måtte finne noen på nettet for det er helt umulig å løse dette alene.

 

Ellers tar partnerskapet bort litt av edgen ensomheten gir, og det har vært for mye action i de siste spillene. Faktisk likte jeg deler av RE6 bedre enn Revelations. Kapittelet til Leon var litt kos for det minner om RE2 og kapittelet til Ada spilles vel alene(?) hvis jeg ikke husker feil.

 

Billy var faktisk ok og mener det var han jeg brukte mens Rebecca var pakkesel :)

 

Litt flaut at jeg gleder meg mest til remake av RE2, men det hadde vært kult om Capcom fant tilbake til røttene sine og lagde et helt nytt og skikkelig bra horrorspill igjen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Haha enig med dere begge. Spilte nylig gjennom RE4 HD Remake og husket ikke at Ashley var så sinnsykt irriterende. Største problemet med Sheva var Wesker/Jill i Pro mode. Måtte finne noen på nettet for det er helt umulig å løse dette alene.

 

Ellers tar partnerskapet bort litt av edgen ensomheten gir, og det har vært for mye action i de siste spillene. Faktisk likte jeg deler av RE6 bedre enn Revelations. Kapittelet til Leon var litt kos for det minner om RE2 og kapittelet til Ada spilles vel alene(?) hvis jeg ikke husker feil.

 

Billy var faktisk ok og mener det var han jeg brukte mens Rebecca var pakkesel :)

 

Litt flaut at jeg gleder meg mest til remake av RE2, men det hadde vært kult om Capcom fant tilbake til røttene sine og lagde et helt nytt og skikkelig bra horrorspill igjen.

 

 

 

 

Ikke vær flau over det med RE2-Remaken...,jeg gleder meg som en unge etter godteposen...

 

Pr.dags dato så liker jeg best RE1 til RE3,RE:Code:Veronica(X),og RE0(Som etter alt å dømme kommer til PC i begynnelsen av 2016).

 

Jeg håper bare at de ikke går helt amokk og forandrer alt for mye...

 

Jeg likte godt måten de gjorde det med RE1-Remaken.

 

Mode 1(Original-version med "ansiktsløftning".)(Normal-Difficulty)

Mode 2(Extended-version med "ansiktsløftning".)("Hard"-Difficulty)

 

Jeg sier "ansiktsløftning" fordi selv om at det tydelig var et par hakk bedre enn orginalen...,så var det også veldig tydelig at de hadde tatt en "Ingrid Espelid Hovig" fra tid til annen.

 

Noe som jeg virkelig håper på at de ikke gjør med RE2...,eller dette siste spillet som det her er snakk om i artikkelen.

 

For min del så kan de bare ta så lang tid de bare vil med å lage spillet.

 

Haste makes waste...,som det heter på fint...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...