Gå til innhold

Nå er StarCraft II: Legacy of the Void-prologen helt gratis for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det er bedre story enn heart of the swarm og ikke WC3 Reign of Chaos copy paste. Wings of Liberty var awesome. Heart of the Swarm var for dårlig skrevet med Kerrigan, på en side vil hun drepe hele menneskeheten i Koprulu sector pga Mengsk samtidig som hun vistnok fortsatt har godt i seg fordi hun har the hots for Raynor... Blizzard har blitt lazy når det kommer til story.

 

Men uansett viktigere enn story er gameplay, vær så snill ikke ha timelimit eller hastverk på vært jævla mission! liker at et map tar mer tid enn 20min og ikke vær forenklet som hele sc2 campaign har vært hittil. Spesielt det at hele spillet føler som en tutorial med at vi blir opplyst alle svakheter til fienden beste fremgangsmåte på vær jævla map.

 

Rant off.

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette spillet også er veldig artig og følge på youtube/twitch. Mye mer artig nå med raskere start samt mer action ofte en og kikke på Moba spill.

 

Du vet at alle "moba", aka ARTS spill kommer fra Starcraft? Starcraft er RTS og sub-sjangeren ARTS (Action real time strategy) er faktisk mer action-fylt en RTS.:p

Lenke til kommentar

 

Synes dette spillet også er veldig artig og følge på youtube/twitch. Mye mer artig nå med raskere start samt mer action ofte en og kikke på Moba spill.

Du vet at alle "moba", aka ARTS spill kommer fra Starcraft? Starcraft er RTS og sub-sjangeren ARTS (Action real time strategy) er faktisk mer action-fylt en RTS. :p

 

 

Hva så? Det kan jo fint være en undersjanger og fortsatt ha mindre actionfyllte og spennde games. Noe jeg egentlig er enig med han i.

 

AtW

Lenke til kommentar

Synes selv det er mer dybde i SC spillene så blir mer interessant og kikke på. det og spille disse selv kan være en annen sak men også her synes jeg de fleste Moba spill er trege i starten.

 

Hvor de stammer fra osv synes jeg ikke er så interessant, det er underholdningsverdien som jeg synes er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...