Gå til innhold

Nå er Android 6.0 tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg er på utkikk etter en ny mobil helt enda, har S5, men samsung er godt kjent med å være blant de tregeste på oppdateringer, men er blant de raskeste?

Rask i andre land. Henger etter i norge av en eller annen grunn.

 

La inn svensk 5.1.1 på min note 4 for flere måneder siden. I dag kom oppdateringen til norge (og den er helt identisk)

Lenke til kommentar

Rask i andre land. Henger etter i norge av en eller annen grunn.

 

La inn svensk 5.1.1 på min note 4 for flere måneder siden. I dag kom oppdateringen til norge (og den er helt identisk)

 

Har hørt rykter om at operatørene gjør noen endringer, kanskje en sammenheng? Ikke vet jeg da men...

 

Venter fortsatt på 5.1 til min S5 så...

Lenke til kommentar

 

Rask i andre land. Henger etter i norge av en eller annen grunn.

 

La inn svensk 5.1.1 på min note 4 for flere måneder siden. I dag kom oppdateringen til norge (og den er helt identisk)

 

Har hørt rykter om at operatørene gjør noen endringer, kanskje en sammenheng? Ikke vet jeg da men...

 

Venter fortsatt på 5.1 til min S5 så...

Det er avhengig av operatør ja, de må også godkjenne og tilpasse til den nye versjonen før de ruller ut oppdateringen. Enda verre er det jo i USA, spesielt hvis du kjøper en AT&T Galaxy S5 f. eks.

 

Ellers er ikke samsung kjent for å være trege generelt, men jeg vet at de hvertfall har hatt en oppdatering nå i nyere tid som de brukte en del tid på.

Endret av TKongen
Lenke til kommentar

Får se om Canal Digital klarer å få appen for TV på nettbrett og mobil til å fungere på Android 5.x først. Har 5'ern både på min LG G4 og HTC One M7.

 

Men siden den ikke klarer så ny android, vil den nok ikke like 6'ern på en god stund ennå.

 

Ja den er litt håpløs.. Virker ikke på min Note 4, og ikke på damas S5.

La den inn på ett gammelt Asus nettbrett med 5.1 og der virker den, men får ikke brukt den da den har Root.

 

Flott app...

Lenke til kommentar

La inn denne på min Nexus 5 tidligere i dag. Nå virker ikke Snapchat, selv om jeg har lest at andre har fått det til. Problemet er at jeg ikke vet hvordan.

 

Vipps sluttet også å virke, sier at jeg er rootet. Har ikke det, men jeg kjørte "fastboot oem unlock" i forbindelse med oppgraderingen. Kjørte en "fastboot oem lock" etterpå, men det hjalp ikke Vipps...

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvordan denne oppdateringen blir kontra Lollipop som jeg anser som Google sitt Windows Vista-moment. Etter oppgradering av Sony Xperia Z3 til 5.0.2 og senere 5.1.1 fikk jeg mobilradio aktiv-bug'en som dreper batteriet ved bruk av mobildata, Google Play-tjeneste som går amok til tider og stjeler batteri, Gmail som slutter å sende notifikasjoner når den føler for det+++. Har gått tilbake til Kitkat på Z3'en nå og mobilen er mye mer stabil. Hadde samme opplevelse med Lollipop på Samsung S6 så jeg kjøper ikke ny Android-telefon før 6.0 er tilgjengelig eller man i det minste kan få den med Kitkat.

 

Er fristet til å bestille en Nexus 6P 128 gb når den blir tilgjengelig og teste den mot iPhone 6S Plus, eventuelt vurdere andre fabrikanter sine modeller når de begynner å komme med 6.0.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...