Gå til innhold

Nye Nexus kan bli starten på massiv laderutskifting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg synst det er for tidleg å komme med ein endå ein ny standard. Ser ikkje behovet for USB-C på mobilar endå. Meininga med Micro-USB som standard mobilladarar var jo å spare miljøet, men eg tvilar på at det i praksis har fungert slik tanken var med det tiltaket der.

Det miljøtiltaket ble like effektivt som det uteble ladere og ladekabler fra alle mobiltelefoner som selges. Når de likevel sendes med lader og kabel, er man akkurat like langt.

Lenke til kommentar

 

Eg synst det er for tidleg å komme med ein endå ein ny standard. Ser ikkje behovet for USB-C på mobilar endå. Meininga med Micro-USB som standard mobilladarar var jo å spare miljøet, men eg tvilar på at det i praksis har fungert slik tanken var med det tiltaket der.

Det miljøtiltaket ble like effektivt som det uteble ladere og ladekabler fra alle mobiltelefoner som selges. Når de likevel sendes med lader og kabel, er man akkurat like langt.

 

 

Såklart må man sende med lader til en mobil. Miljøgevinsten ligger i at man slipper å kjøpe to ekstraladere til hytta og jobben pluss en billader pluss powerpack osv. Dermed er ikke dette bortkasta.

 

Pluss at det er enormt praktisk når man ser bort i fra miljø. Man kan gå på besøk til folk og låne en lader ganske enkelt.

Endret av Agurk43
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...