Gå til innhold

Netshop ble lagt ned i natt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker de sendte med en sjokolade eller noen drops når du bestilte fra dem. Det var alltid en høydare når man skulle bygge pc. :love:

Dette var standard for mange slike nettbutikker "back in the days". Opplever at enkelte utenlandske fortsatt gjør det. Den lille godisen man fikk er det eneste kona setter pris på vedr mine HW-kjøp

 

Kjøpte btw en EVGA Pro V2 SLI bru av netshop for meget kort tid siden - så den må jeg kanskje henge på veggen da :p

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig! Telefast i Sandefjord sitt forsøk på leke butikk for sluttbrukere ble for tragisk... Gamle Netshop var bra, nyeste Telefast-Netshop nådde nye lavmål hva gjaldt dårlig kundeservice. -Skremmende uproffesjonelle, -Jeg undrer meg over om bedriftskunder av telefast -som expert, får like dårlig behandling som privatpersoner når de kjøper mobiler hos telefast/netshop.

 

For denne gang sier vi takk til markedskreftene.

Lenke til kommentar

Husker de sendte med en sjokolade eller noen drops når du bestilte fra dem. Det var alltid en høydare når man skulle bygge pc. :love:

Bestilte feile nippler til vannkjøling der en gang. Fikk tilsendt nye nippler i rett størrelse og en neve fox karameller gratis. Trengte ikke engang å levere de feilbestillte nipplene tilbake igjen  :love:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...