Gå til innhold

LGs nye mobil har to skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min Nokia 1020 viser alltid klokke, og om jeg har sms eller mail som venter, til tross for at den ikke har en ekstra skjerm. Godt kamera har den også! Anbefales! :)

Den har en AMOLED skjerm, som gjør at ingen av pikslene bortsett fra aktuell informasjon lyser opp. LG bruker LCD, da de er svært gode og store på dette, og de vil ikke kjøpe og fremme teknologi fra hovedkonkurrenten Samsung. 

 

Likevel så har alle skjermer et min-forbruk til kontrollere osv. Dermed så vil en slik løsning som dette kreve langt mindre batteri enn den som er i 1020, samtidig som det er mulig uten altfor høyt forbruk i 1020 pga AMOLED skjerm.

Lenke til kommentar

 

Utvides TIL 200Gb (altså et minnekort på 136Gb), eller utvides MED 200Gb (totalt 264Gb)? På videoen ser det ut som om det er brukt et minnekort på 200Gb. :)

 

Mener jeg las at den skal takle opptil 2Tb minnekort slik som G4... Samme innmaten så. Men kortene er vel værre å få tak i. Hehe. Så tvilsomt hvor reelt det egentlig er men..

Tror det var en Microsoft mobil. Tror de postet info om den her på Tek tidligere i dag eller i går :)

Lenke til kommentar

 

Utvides TIL 200Gb (altså et minnekort på 136Gb), eller utvides MED 200Gb (totalt 264Gb)? På videoen ser det ut som om det er brukt et minnekort på 200Gb. :)

 

Regner med det er 200GB, da dette faktisk kan kjøpes (det kan ikke 136GB)

Det står støtter opptil 2 TB på nettsiden deres. (

Memory: 4GB LPDDR3 RAM / 64GB eMMC ROM / microSD (up to 2TB))

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...