Gå til innhold

Foto

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober

13 svar i denne tråden

#1 Øystein.F.

Øystein.F.

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 2 314 innlegg
  •   19. september 2002

Skrevet 30. september 2015 - 09:00

169.300x169.jpg

Det blir rock, action og mange utfordrande eventyr i haustmørkret.

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober
  • 2
Øystein Furevik
Gamer.no

#2 Demon_Hunter

Demon_Hunter

Bruker

• Medlemmer
  • 360 innlegg
  •   12. oktober 2011

Skrevet 30. september 2015 - 09:30

Godt jeg ikke er ferdig med MGS V. For oktober er for meg en tragisk spill måned. kanskje ryke på Tales of Zestiria, men uten om det så er det nok lite
  • 1

#3 Arakini

Arakini

Bruker

• Medlemmer
  • 211 innlegg
  •   28. januar 2013

Skrevet 30. september 2015 - 09:41

Godt jeg ikke er ferdig med MGS V. For oktober er for meg en tragisk spill måned. kanskje ryke på Tales of Zestiria, men uten om det så er det nok lite

Enig, dette så relativt snorkete ut. Men jeg har ikke likt AC siden 2'eren, og Halo fenget megaldri (pluss at det er en Xbone exclusive). Uncharted er fett, men det er jo bare en HD-pack av de gamle.
  • 0

#4 Slyr

Slyr

Bruker

• Medlemmer
  • 152 innlegg
  •   2. mai 2009

Skrevet 30. september 2015 - 11:18

Har mange mange gode minner fra Tony Hawk's Pro Skater 3 til gamecube. Håper 5'ern blir noe tess, så kanskje jeg går til innkjøp :)
  • 0

#5 Mala

Mala

Bruker

• Medlemmer
  • 37 495 innlegg
  •   24. mai 2002

Skrevet 30. september 2015 - 11:45

Har mange mange gode minner fra Tony Hawk's Pro Skater 3 til gamecube. Håper 5'ern blir noe tess, så kanskje jeg går til innkjøp :)

Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp dritt. Spillet krever en 7GB oppdatering på dag 1 for at du skal kunne spille, og etter det er det en glitchorgie uten like. Søppel.

Ellers er det vel stort sett Halo 5 jeg ser frem til nå. Etter å ha testet Uncharted demoen i går mistet jeg nesten all lyst til å kjøre igjennom de spillene igjen. Så orker neppe å prioritere de spillene med mindre alt annet skuffer. Er enda mettet av AC-gameplayet etter å ha spillt igjennom Black Flag når det kom (supert spill) og det nye ser ufattelig kjedelig ut uansett, så føler ikke jeg går glipp av noe der.

Ellers ser det jo ut til at Phantom Pain varer og varer, så er vel noen timer til der før historiemodus der er rundet enda.

Dette innlegget har blitt redigert av Mala: 30. september 2015 - 11:49

• 1

Z370 Taichi | Intel i7 8700K | Kraken x62 | 16GB G.Skill 4133mhz | Asus 1080TI | Seasonic Focus + Gold 750W | Samsung 950 Pro M.2 NVMe 256GB | ADATA XPG SX8000 NVMe 512GB | Creative Sound BlasterX AE-5 | ASUS ROG Swift PG278Q

Instagram: Limitedtimestruggle - generelle spillrelaterte posts

#6 Crazy Joe Davola

Crazy Joe Davola

Bruker

• Medlemmer
  • 9 300 innlegg
  •   19. september 2006

Skrevet 30. september 2015 - 12:59

Mye bra her. Ser spesielt frem til Tales of Zestiria. Håper også Project Zero på Wii U blir bra og at Zelda Tri Force Heroes er gøy alene.

Assassins Creed Syndicate skal etter det jeg har sett og lest være i dårlig forfatning, så kan være lurt å vente med kjøp av det.

• 0
So says Mr. Stewart

#7 Schreiber

Schreiber

Bruker

• Medlemmer
  • 8 062 innlegg
  •   12. november 2009

Skrevet 30. september 2015 - 13:46

Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp dritt. Spillet krever en 7GB oppdatering på dag 1 for at du skal kunne spille, og etter det er det en glitchorgie uten like. Søppel.

Spillet i seg selv er vel 4.6GB, sist jeg sjekket... Lover aldri bra med et patch som er langt større en selve spillet. :p

For min del blir det ikke så hardt for pengeboken, men Dragon Quest Heroes er jo for lengst forhåndsbestilt i collector's edition. Ellers blir det (selvsagt) Rock Band 4, og kanskje Assassin's Creed, hvis det får bra mottakelse. Ellers lite av interesse for meg.

• 1

#8 BonBattery

BonBattery

Bruker

• Medlemmer
  • 1 019 innlegg
  •   18. januar 2012

Skrevet 30. september 2015 - 14:09

Stille før stormen I november
  • 1

#9 Bengt Albert

Bengt Albert

Bruker

• Medlemmer
  • 107 innlegg
  •   17. juni 2013

Skrevet 30. september 2015 - 14:53

Ja ja... Disgaea % gleder jeg meg vilt til og blir vel å sjekke ut dragon quest :Heroes
  • 0

#10 LarZen

LarZen

Bruker

• Medlemmer
  • 17 534 innlegg
  •   7. november 2001

Skrevet 30. september 2015 - 16:09

Huff...kan det ikke bli noen mnd med ingen fristende spill?

Spill som lanseres i Oktober som jeg har lyst på er Uncharted Collection,Guitar Hero Live (bestilt),Assasin's Creed Syndicate, Halo 5, Dragon Quest Heroes, Warhammer: End Times.

Men er andre spill som ikke er i artikkelen som må nok også fristes. Spill som, Darksiders 2,Back to the Future: The Game 30th anniversary, Wasteland 2, Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Dette er spill jeg har lyst på som kommer ut i Oktober....og folk klager at det ikke er spill til dem nye konsollene. Jommen sa jeg smør... :D

hyNELb6.jpg

Dette innlegget har blitt redigert av LarZen: 30. september 2015 - 16:17

• 0

#11 Schreiber

Schreiber

Bruker

• Medlemmer
  • 8 062 innlegg
  •   12. november 2009

Skrevet 30. september 2015 - 16:28

Men er andre spill som ikke er i artikkelen som må nok også fristes. Spill som, Darksiders 2,Back to the Future: The Game 30th anniversary, Wasteland 2, Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Øh... alle de der har vært ute lenge, med unntav av Enchanted Edition av Divinity... ;)

For øvrig blir det vel litt feil å si Back to the future: The game 30th anniversary? Det betyr jo at det er 30-års jubileumet for spillet, ikke for filmen. For å pirke litt. ;)

• 0

#12 LarZen

LarZen

Bruker

• Medlemmer
  • 17 534 innlegg
  •   7. november 2001

Skrevet 30. september 2015 - 18:59

Øh... alle de der har vært ute lenge, med unntav av Enchanted Edition av Divinity... ;)

For øvrig blir det vel litt feil å si Back to the future: The game 30th anniversary? Det betyr jo at det er 30-års jubileumet for spillet, ikke for filmen. For å pirke litt. ;)

Sant det. Spiller primært på PS4 og er til den plattformen disse spillene nå kommer til :)

Er Telltale som har valgt den tittelen så du får ta det med dem..hehe

• 0

#13 JoseCuervo

JoseCuervo

Bruker

• Medlemmer
  • 2 765 innlegg
  •   22. april 2007

Skrevet 30. september 2015 - 19:12

Eneste spillet jeg virkelig gleder meg til i oktober er Halo 5. :love:  Kommer til å plukke opp Tales of Zestiria bare for å ha komplett Tales serie.

• 0

"Salah plukker opp, vender vekk en 17-18 russere og legger ballen over på høyrefoten før han løfter den opp i nettaket fra kloss hold."

''He was Lemmy and he played rock'n'roll''

"En hær av sauer ledet av en løve, vil slå en hær av løver ledet av en sau"

Høyrehånda: https://www.diskusjo...8#entry24492277

#14 lardvader

lardvader

Bruker

• Medlemmer
  • 687 innlegg
  •   11. januar 2002

Skrevet 1. oktober 2015 - 10:09

Nei takk - november er måneden for meg; rettere bestemt den 10. :)
  • 0
So! You boys have led me here to your secret base, huh? I guess now you're gonna start torturing me! Well! [grabs his nipples and falls on his knees. The crowd steps back as he twists his nipples] Oh, my nipples are so tender! Ddon't squeeze them anymore!

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere