Gå til innhold

Apple Watch har fått norsk lanseringsdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

 

For dyrt, for sent, for stygt. Det finnes så mange klokker i det prissegmentet som er vesentlig penere på armen. Det, også forstår jeg ikke behovet :p

Men produktet engasjerer deg såpass at du tar deg bryet med å kommentere, og på den måten 'ranke opp' saker som omhandler nettopp dette produktet ;)

 

Selvfølgelig, men så kommenterer jeg også det meste som interesserer meg, noe teknologi gjør :) At folk vil kjøpe denne tviler jeg ikke et sekund på,

Lenke til kommentar

 

For dyrt, for sent, for stygt. Det finnes så mange klokker i det prissegmentet som er vesentlig penere på armen. Det, også forstår jeg ikke behovet :p

Men produktet engasjerer deg såpass at du tar deg bryet med å kommentere, og på den måten 'ranke opp' saker som omhandler nettopp dette produktet ;)

 

 

Skal man kun kommentere ting man liker?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meh... Ser ikke så mye verdi utenom kulhetsfaktoren. Men det er sikkert nok for mange

 

Det er sikkert nok for mange at du kun ser kulhetsfaktoren, ja.

 

Eller mente du å påstå at det overhode ikke finnes noe annet positivt med denne klokka, så om noen velger å kjøpe den er det kun basert på kulhetsfaktoren som du uovertruffent klarte å observere?

Lenke til kommentar

 

Dette kommer til å floppe noe hinsides med den prisen der. Selger nok bra til å begynne med pga kuriositeten, men dette blir ingen suksess for apple.

 

Hard du god historikk i å spå salgsvolum til apple og andre teknologiselskaper? 

 

 

De færreste har vel det om de har spådd mange ganger, det er ikke så lett å spå framtiden.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette kommer til å floppe noe hinsides med den prisen der. Selger nok bra til å begynne med pga kuriositeten, men dette blir ingen suksess for apple.

 

 

Hard du god historikk i å spå salgsvolum til apple og andre teknologiselskaper?

Jeg baserer det delvis på hvor dårlig smartklokker generelt har slått an. Og delvis fordi denne er avhengig av en iphone for å fungere skikkelig. Det lukter nisje lang vei, og ikke et stort salg.
Lenke til kommentar

Jeg baserer det delvis på hvor dårlig smartklokker generelt har slått an. Og delvis fordi denne er avhengig av en iphone for å fungere skikkelig. Det lukter nisje lang vei, og ikke et stort salg.

 

Du svarte ikke på spørsmålet. 

 

Det er godt mulig du har rett, men man bør vel også ta med i vurderinga at apple har klart å snu endel markeder før. Jeg foretrekker å si at jeg ikke vet hvordan det kommer til å gå. Håper de selger mye, så får vi fart på utviklinga og konkuransen.

 

Å begrense kundegruppen til de som har, eller vil kjøpe en iphone har en negative side (som du fokuserer på) og en positiv side. Vet du hva den positive siden er?

Jeg vet ikke hvem som er viktigst.

Lenke til kommentar

 

Jeg baserer det delvis på hvor dårlig smartklokker generelt har slått an. Og delvis fordi denne er avhengig av en iphone for å fungere skikkelig. Det lukter nisje lang vei, og ikke et stort salg.

 

Du svarte ikke på spørsmålet. 

 

Det er godt mulig du har rett, men man bør vel også ta med i vurderinga at apple har klart å snu endel markeder før. Jeg foretrekker å si at jeg ikke vet hvordan det kommer til å gå. Håper de selger mye, så får vi fart på utviklinga og konkuransen.

 

Å begrense kundegruppen til de som har, eller vil kjøpe en iphone har en negative side (som du fokuserer på) og en positiv side. Vet du hva den positive siden er?

Jeg vet ikke hvem som er viktigst.

 

 

Ingen vet med sikkerhet hva framtiden bringer, er ikke det underforstått?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper dette slår an for Apple faktisk :)  De som ikke ser behovet. Spør noen av den eldre garde om de så behovet for kommersiell datamaskin "back in tha days". Ord som gjentar seg der var nok "ser ikke behovet, for dyrt, for vanskelig å bruke" osv...

 

Det er utallige produkter der folk ikke har sett behovet og produktet ikke har blitt noen suksess også.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ser den så ille ut da? Syntes den tar seg temmelig bra ut min hånd jeg, men det er nå meg. At den er totalt meningsløs for utenom kulehetsfaktor kjøper jeg ikke helt, den har da flere praktiske bruksområder som jeg setter pris på i hverdagen og det er vel ytterst få som syntes det er spesielt "kult" med smartklokker i utgangspunktet så hvor kommer kulhetsfaktoren inn i bildet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...