Gå til innhold

RYKTE: – Mobilgiganten Xiaomi skal lansere sin første bærbare PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kina og India representerer 50% av verdens befolkning da er det nok smartest og starte der, kjöpslov og garanti regler er nok litt annerledes der. Jeg har selv hatt Mi2 og nå Mi4, begge har fungert veldig bra. Har en MiFi som ikke er like lett å bruke pga meget kinesisk UI

Produktene til Xiaomi kan pröves i butikker i de landene hvor det selger mest. At ikke er noen offisielle butikker hindrer ikke andre å ha produktene for salg.

At de ikke selger Xiaomi i Svinesund enda er synd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

3de størst pga kina og india regner jeg med. Så lenge produktene deres ikke kan prøves i butikk kommer de aldri til å bli størst. Har ikke sett en mobiltelefon fra de i noen norske butikker.Heller ikke i land jeg hvor jeg er på ferie. Apple og samsung finnes overalt.

 

Huawei is the 3rd supplier in the world according to the newest data. Perhaps Xiaomi is the 5th, after Nokia which is 4th. Xiaomi's MIUI is considered as one of the best ROM in the android world. Xiaomi just started their production of mobiles 5 years ago, and it needs time to spread to all the lands.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...