Gå til innhold

Fallout 4 får sesongpass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alle de andre falloutspillene har jo hatt dette, men det er få av disse ekstrainnholdene som er bra... får se hvor bra hovedspillet er.

 

men hvos jeg kjøper noe innhold, så blir det nok alt eller ingenting, men det er irriterende å ikke kunne kjøpe hele spillet til den prisen de selger spill til nå for tia.

 

Hva er egentlig fortjenesten til bethesta nå for tia? hva tjener de på ett spillslipp? spill kosta jo 500 når det var nytt fordi det kom ett bra spill i året- og spillene solgte i små serier på kasetter....., nå er det titalls spill som er bra i året.digitale ...men de koster ennå 500kr.

Lenke til kommentar

Inkluderer sesongpass alle DLC-er som vil komme til spillet, eller bare de DLC-ene som kommer denne sesongen? Og i så fall, hvor lenge varer en sesong?

 

season pass liker å inkludere en dritt dlc som gjør at du egentlig ikke har spart så mye, for så å slippe en ny bra dlc som ikke er en del av season pass. Verdiløst system.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge det ikke blir forferdelig dritt av type " Fight against increasingly bigger hordes of enemies". Slike møkkaDLC'er var grunnen til at jeg selv sluttet med season passes. Før var det som regel ok innhold men har bare blitt verre og verre.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Sesongpass for 30 dollar er da ganske billig, og i tillegg så vet vi hva slags DLC Bethesda gir ut. Gode og ofte lange. Dawnguard og Dragonborn la jo til mangfoldige timer med innhold. Syns dog de skulle holdt seg unna sesongpass, men likte beskjeden de hadde skrevet med annonseringen. De gjør det på en mer riktig måte enn Warner Brothers ihvertfall.

 

We've always done a lot of DLC for our games. We love making them and you always ask us for more. To reward our most loyal fans, this time we’ll be offering a Season Pass that will get you all of the Fallout 4 DLC we ever do for just $30. Since we’re still hard at work on the game, we don’t know what the actual DLC will be yet, but it will start coming early next year. Based on what we did for Oblivion, Fallout 3, and Skyrim, we know that it will be worth at least $40, and if we do more, you'll get it all with the Season Pass.

 

DLC til Skyrim var verdt 45 Dollar tilsammen, DLC til Fallout 3 var verdt 50 dollar til sammen. Hvordan er dette noe negativt?

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Sesongpass for 30 dollar er da ganske billig, og i tillegg så vet vi hva slags DLC Bethesda gir ut. Gode og ofte lange. Dawnguard og Dragonborn la jo til mangfoldige timer med innhold. Syns dog de skulle holdt seg unna sesongpass, men likte beskjeden de hadde skrevet med annonseringen. De gjør det på en mer riktig måte enn Warner Brothers ihvertfall.

 

We've always done a lot of DLC for our games. We love making them and you always ask us for more. To reward our most loyal fans, this time we’ll be offering a Season Pass that will get you all of the Fallout 4 DLC we ever do for just $30. Since we’re still hard at work on the game, we don’t know what the actual DLC will be yet, but it will start coming early next year. Based on what we did for Oblivion, Fallout 3, and Skyrim, we know that it will be worth at least $40, and if we do more, you'll get it all with the Season Pass.

 

DLC til Skyrim var verdt 45 Dollar tilsammen, DLC til Fallout 3 var verdt 50 dollar til sammen. Hvordan er dette noe negativt?

 

Det er ok å være påkrevd å betale for å spille et spill du allerede har betalt for?

Jeg er glad ingen spill jeg har interesse for(de fleste) har et sånt idioptisk system, tenk om jeg brått ikke fikk lov til å spille custom games i Dota2 fordi man må betale per mnd, eller om man i LoL bare har tilgang til ranked i en måned OM MAN BETALER.

 

Nei, latterlig.

Lenke til kommentar

Det er ok å være påkrevd å betale for å spille et spill du allerede har betalt for?

Jeg er glad ingen spill jeg har interesse for(de fleste) har et sånt idioptisk system, tenk om jeg brått ikke fikk lov til å spille custom games i Dota2 fordi man må betale per mnd, eller om man i LoL bare har tilgang til ranked i en måned OM MAN BETALER.

 

Nei, latterlig.

Det er jo ikke påkrevd, det er en mulighet til å få DLC til en billigere penge i fremtiden. Ingen tvinger deg til å kjøpe det, og vi vet at Bethesda ikke kommer til å kutte ut noe av spillet for å fylle opp med DLC, det er ikke slik de praktiserer. Sier ikke at Season Pass er en god ting, men noen utviklere stoler jeg faktisk så mye på at dette gjør ikke noe. CDRP har et expansion pass til The Witcher 3, hvorfor reagerer ikke folk negativt på det? Fordi det er et annet studio? Det lå også ute for salg før spillet kom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Season Pass er bra dersom man setter pris på alt som kommer av DLC og de er av av konsistent kvalitet. Om det er én eneste DLC man ikke liker eller kunne tenke seg  droppe lønner det seg ikke å kjøpe season pass. Dessverre ser det ut til at mange har begynt å gi ut DLC'er av dalende kvalitet og med preg av plikt/hastverksarbeid. Det beste er derfor å ikke kjøpe season pass og heller vente til man ser hva man får.

Lenke til kommentar

Inkluderer sesongpass alle DLC-er som vil komme til spillet, eller bare de DLC-ene som kommer denne sesongen? Og i så fall, hvor lenge varer en sesong?

Bare en sesong, og en sesong varer neppe mer enn ett år, om ikke 6mnd.

 

Ser nå at det gjelder all DLC.

Endret av Simen M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...