Gå til innhold

Så mye kostet det å lage The Witcher 3: Wild Hunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som syns spillet suger? Ga opp etter altfor mange kjedelige dialoger at jeg sovnet til slutt

 

Du er nok ikke alene, men heldigvis er det ikke så mange av dere.

 

 

 

 

(får forte meg å redigere inn, at dette ikke var ment som en fornærmelse mot deg. Bare at jeg er glad så mange liker det, for det fører til flere spill av denne typen i RPG sjangeren :)    )

Endret av GrinderX9
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hoi.

 

Vil bare påpeke at det er siste spillet med Gerald de sa. Ikke siste The Witcher spillet. ***SPOILER*** og for de av oss som har fullført spillet er det nok åpenbart hvem som står for tur (hint, hun er ikke mage). ***SPOILER END***

 

Spoiler:Vedkommende du sikter til kan også dø i en av sluttene. Plus en del andre ting.

Lenke til kommentar

 

Hoi.

 

Vil bare påpeke at det er siste spillet med Gerald de sa. Ikke siste The Witcher spillet. ***SPOILER*** og for de av oss som har fullført spillet er det nok åpenbart hvem som står for tur (hint, hun er ikke mage). ***SPOILER END***

 

Spoiler:Vedkommende du sikter til kan også dø i en av sluttene. Plus en del andre ting.

Det er garantert ikke canon slutten. Akkurat som at jeg forlovet meg med Shali i Witcher 1 ikke så ut til å dempe temperaturen mot Tris i Witcher 2. Så dukker plutselig Jennifer opp i Witcher 3. What a mess.

 

Du blir gitt valg, sure, men ingen av de er gjeldende over i neste spillet hvor epiloguen vanligvis gjør det fullstendig klart hva som er status qoue.

Lenke til kommentar

Helt riktig, men jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre?

 

Det kan ganske enkelt være fordi det gjør det lettere for folk å identifisere det som en spillserie når alle slippes under samme navn. Hvorvidt "Witcher" er den rette tittelen kan jo diskuteres, da det er mange meninger om hva som er den beste/mest korrekte oversettelsen. Spillserien står jo noe fritt fra bøkene da, siden handlingen i spillene finner sted etter handlingen i selve sagen, hvis jeg ikke husker feil.

I GoT sitt tilfelle er det nok mer fordi "A Game of Thrones" er noe mer beskrivende for handlingen i bøkene / serien, mens den egentlige tittelen "A Song of Ice and Fire" kan bli litt langdrygt og fort gjerne "avskrekke" mange seere.

Lenke til kommentar

Bare jeg som syns spillet suger? Ga opp etter altfor mange kjedelige dialoger at jeg sovnet til slutt

 

Ikke alle som liker alle sjangre, så det er da helt logisk.

Akkurat som at jeg ikke liker Call of Duty selv om det er mange millioner som elsker det.

 

Personlig mener jeg derimot at Witcher 3 hadde et fantastisk univers og en veldig bra stemning på alle kanter som i og for seg selv var bra nok for et godt spill. Til syvende og sist var det allikevel karakterene som jeg likte veldig som definerte hele spillet; og da må det dialoger til. Faktisk 14 timer dialoger og cutscenes... Ikke noe sjokk at dette blir litt for mye for noen. Spesielt om man ikke har spilt de to tidligere witcher spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...