Gå til innhold

Her er Asus' første pinne-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva slags nisje den skal konkurrere i, siden ComputeStick er såpass treg og tragisk at den så vidt (så vidt!) brukbar som en "pc", dvs noe som er sterkt nok til å kjøre windows, pluss støyet den en god del.

Annet enn å drive slideshows på annonseskjermer kan jeg ikke sen at den er konkurransedyktig ett sted, men mindre en hel rekke alvorlige fremskritt blir gjort.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva slags nisje den skal konkurrere i, siden ComputeStick er såpass treg og tragisk at den så vidt (så vidt!) brukbar som en "pc", dvs noe som er sterkt nok til å kjøre windows, pluss støyet den en god del.

Annet enn å drive slideshows på annonseskjermer kan jeg ikke sen at den er konkurransedyktig ett sted, men mindre en hel rekke alvorlige fremskritt blir gjort.

 

Tanken er vel godt definert som "alternativ til å bruke TV'ns utdaterte eller ikke-eksisterende smart-funksjoner"?

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke helt hva slags nisje den skal konkurrere i, siden ComputeStick er såpass treg og tragisk at den så vidt (så vidt!) brukbar som en "pc", dvs noe som er sterkt nok til å kjøre windows, pluss støyet den en god del.

Annet enn å drive slideshows på annonseskjermer kan jeg ikke sen at den er konkurransedyktig ett sted, men mindre en hel rekke alvorlige fremskritt blir gjort.

 

Tanken er vel godt definert som "alternativ til å bruke TV'ns utdaterte eller ikke-eksisterende smart-funksjoner"?

Jeg håper inderlig at denne saken er noe bedre enn første ComputeStick, for den sistnevnte bråkte en del, alt var hakkete, helt grunnleggende programmer tok en god til å starte og wifi+bt gikk ikke an å bruke, mens med kun wifi fikk man meget, meget lave hastigheter og dårlig mottak. Ser du problemet? Kjempeide å oppgradere gamle TVer, men ikke med noe som vil føre til grenseløs frustrasjon av brukeren, med tanke på tragisk ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...