Gå til innhold

PODKAST: De merkeligste øyeblikkene i Metal Gear-sagaen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The End var kanskje den sjefen (sett bortifra selve Metal Gear) jeg har hatt mest glede av og spilt om igjen (der det lot seg gjøre) oftest. Beste måte å ta ham på: Snike seg innpå med bedøvelsespistolen. Snakker om følelsen av jakt!

 

Forøvrig vil jeg kritisere dere for valg og rangering av rare øyeblikk, laber steming samt forferdelig språkbruk (som miksing av engelske uttrykk, kan dere ikke norsk? Eller er det eksempelvis SÅ mye kulere å si "possessed" fremfor "besatt"?)

Lenke til kommentar

 

Gadd du ikke spille The End???

Er du idiot?

Det er kanskje den beste "boss-figthen" noensinne!!

 

Tror ikke jeg er komplett idiot hvertfall, men ble bare litt frustrert over selve bosskampen. Du kan sikkert si det på en litt mer konstruktiv måte neste gang?

Er ikke noe konstruktivt i å la vær å spille bosskampen med The End, det er faktisk idioti. Hvertfall hvis du liker Metal Gear, liker spill i det heltatt.

Dette er jo en utfordring til du finner ut hvordan du ganske lett kan gjøre det.

Selv om det er gøy at du kan stille frem klokka er kampen faktisk fantastisk, men det vet vel ikke du?

Noen lurer på hvorfor spill ikke er like vanskelig lenger, men svaret er vel at spillerene ikke er særlig tålmodig...

Når det er sagt tror jeg ikke du er komplett idiott jeg heller, bare litt for at du skippa denne kampen her.

Lista di var foresten morsom, men jeg satte bare i halsen når jeg hørte skippa The End...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gamere flest er ikke tålmodige, er min erfaring. Hvis man ser på Let's Plays på Youtube eller streaming på Twitch er det veldig mange som blir urolige med en gang spillet senker tempoet og de skipper ofte cutscenes og dialog selv om de ikke har sett dem før (for så å bli frustrert senere i spillet fordi de ikke vet hva de skal gjøre eller forstår storyen). Det er nok også grunnen til at instant gratification-spill selger bedre enn spill som vektlegger planlegging.

Lenke til kommentar

Gamere flest er ikke tålmodige, er min erfaring. Hvis man ser på Let's Plays på Youtube eller streaming på Twitch er det veldig mange som blir urolige med en gang spillet senker tempoet og de skipper ofte cutscenes og dialog selv om de ikke har sett dem før (for så å bli frustrert senere i spillet fordi de ikke vet hva de skal gjøre eller forstår storyen). Det er nok også grunnen til at instant gratification-spill selger bedre enn spill som vektlegger planlegging.

 

Vel, MGSV vektlegger planlegging og jeg elsker det spillet. Det kan tenkes at gameplayet i MGS3 rett og slett ikke er så bra. Det har alltid vært storyen jeg spiller MEtal Gear for (med unntak av V som har fantastisk gameplay)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...