Gå til innhold

Tyskerne hiver seg på smarttelefonbølgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med å se hvordan dette er en kopi av noen iPhone. Det at dere sier det er en blanding av iPhone 5 og iPhone 6 forsterker jo dette. iPhone 6 i seg selv ligner på en rekke tidligere telefoner.

 

Med unntak av baksiden, hvor den hvertfall har litt kjennetegn ville jeg beskrevet dette designet som svært anonymt. Det er veldig standard alt sammen. Så om Apple har patent på metallramme, med høytalere og kontakt i bunnen, så ja. Om de innfelte feltene med plast, som Apple lærte at de måtte legge inn den harde måten, for å ikke ødelegge mobilsignalet.

 

Føles mer som om det er lagt inn for å skape litt mer interesse i artikkelen, som bare omhandler lansering av enda en Android telefon som ikke skiller seg noe nevneverdig ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Den ser ut som mange andre telefoner på markedet. Pen blanding av Samsung, Apple og Sony syns jeg. Uansett likte jeg det som vises på bildene, og kan godt tenke meg å prøve en. Er ikke videre imponert over hva Samsung har kommet med i det siste, særlig med tanke på hva man må punge ut for herligheten. Iphone er heller ikke veldig aktuelt, da jeg hater tastaturet de har. Sony liker jeg ikke spesielt godt heller, da de ofte har noen svært irriterende løsninger både i programvare og hardware. Har vært såpass misfornøyd at jeg ikke har lyst til å prøve de igjen.

Dersom gigaset telefonene er bra på basisfunksjon (samtalekvalitet og dekning), så ser jeg ikke bort i fra at det blir en slik når jeg skal bytte neste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gigasets ME-telefoner er en av de første som lanserer med den nye USB C-kontakten. Det betyr raskere alt, lading og dataoverføring og ikke minst. Du kan sette den inn begge veier.

 

Generelt: alt. Spesielt: ikke minst.

De fleste USB C-kontaktene på mobiler er bare loddet fast på en USB 2.0 krets. Det er nok denne også.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...