Gå til innhold

Video fra Warcraft-filmen har lekket på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

but why.. bruke et kamera på en skjerm... have they no shame?

Hva skulle dem ellers ha gjort? Installert opptaksprogramvare på en jobb PC som har disse filmene? Høres ikke særlig smart ut.

tenker meg du er en av de som filmer vertikalt med telefonen din..

 

Bra comeback, selvom det tok noe tid..

 

Venter fremdeles på hvordan de ellers skulle ha gjort det.. eller syntes du de burde ha installert opptaksprogramvare på en PC (som sannsynligvis er i et studio eller lignende)? Ikke den skarpeste kniven i skuffen, er du? ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

but why.. bruke et kamera på en skjerm... have they no shame?

Hva skulle dem ellers ha gjort? Installert opptaksprogramvare på en jobb PC som har disse filmene? Høres ikke særlig smart ut.
tenker meg du er en av de som filmer vertikalt med telefonen din..

 

Bra comeback, selvom det tok noe tid..

 

Venter fremdeles på hvordan de ellers skulle ha gjort det.. eller syntes du de burde ha installert opptaksprogramvare på en PC (som sannsynligvis er i et studio eller lignende)? Ikke den skarpeste kniven i skuffen, er du? ;)

jepp.. tar litt tid til tider med tanke på at eg har andre ting å gjøre på enn å "krangle" med obstanasi folk.

 

for å faktisk gidde å svare..

1. ikke noen plass står det at de er på jobb, eller om at det er folk som faktisk har noe med filmen å gjøre.

2. om de faktisk hadde jobbet med filmen, så har de tilgang til videofilene fra før.

3. ja.. Video capture software er en ting.. (hurr durr de vil ikke bli tatt på jobb. se punkt 1.)

 

før du tenker på det. nei dette er ikke tatt fra comicon heller, dette er på et gutterom øst europa en plass (jeg er elendig når d kommer til språk)

 

at eg faktisk gidder å svare noen som tydeligvis ikke hadde hjernekapasitet til å forstå at det første eg skreiv var en spøk. er beyond me.. men sånn er det da.. må feede trollsa littegranne.

 

ps. gå å ta deg en bolle. ;)

Lenke til kommentar

 

*wall of text*

 

Ok, etter at jeg så igjennom de andre innleggene dine her på forumet, så tror jeg vi lar saken ligge.

 

"Don't arque with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience".

ja.. sikkert like greit å gi seg etter et forsøk på bare å være frekk istede for å komme med motargumenter.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...