Gå til innhold

Ny video viser hva slags snikeaction vi kan forvente av nye Hitman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Square Enix står bak roret så har jeg mine tvil på at det blir bra.

De har i likhet med EA kjørt for mange gode serier i grøfta, og jeg er mest forbannet over Supreme Commander 2 i den kategorien.

 

Jeg likte SupCom2 bedre enn den originale selv om det stagnerer for ofte til om å gjøre bygge mest Shields og turtle. Planetary Annihilation Titans er veldig polished og anbefaler det, hvis det var ressurs systemet du mislikte mest i SupCom2.

Lenke til kommentar

Jeg blir overasket hver gang jeg spiller Blood Money, hvor godt spillet har goldt seg grafisk! Det ser bra ut den dag i dag!

 

Alle hitman spillene er gode, til og med contracts som på mange måter bare er delvis remake av 2neren.

 

Selv syns jeg 2eren er den svakeste.

 

Contracts er vel delvis remake av 1rn ikke 2rn ?

 

Liker det jeg ser med det nye Hitman. Store områder, mange muligheter for drap på masse forsjellige måter med masse forsjellige våpen og verktøy pluss utrolig lekker grafikk.

 

Ble også pekt ut at utkledningssystemet ser ut til å fungere mere slikt som i Blood Money istedenfor den som ble brukt i Absolution.

Lenke til kommentar

Hvorfor må spill creators legge puter under armene våre?

 

2 ting:

Symboler og trekanter over hode på folk så vi kan på en eller annen super natural way skjønne at de er enforcers og kan se igjennom outfitte vårt, er helt fuckings unødvendig! Ta det vekk! Ta bort all UI indicators som helper oss.

 

Neste er, å her trekker jeg inn mitt moda skyrim som eksempel.

De er på lofte og han skrur av lyset. Når du skrur av lyset hvorfor blir det ikke mørkt?

Det er jo fremdels bright as day der oppe, make it fucking dark! Ja greit det er noe lys kilder rundt på utsiden og en nødlys som viser utgangen, men det er fremdeles aaaltfor lyst!

My modded skyrim, i en dungeon uten en lys kilde så er det faktisk bekmørkt! Du ser ikke en meter forran deg.

Og desto mere lættis da han guard duden må bruke en lommelykt for å se, når det er så lyst.

Er det mørkt so make it fucking Dark. :p

Lenke til kommentar

 

Jeg blir overasket hver gang jeg spiller Blood Money, hvor godt spillet har goldt seg grafisk! Det ser bra ut den dag i dag!

 

Alle hitman spillene er gode, til og med contracts som på mange måter bare er delvis remake av 2neren.

 

Selv syns jeg 2eren er den svakeste.

Contracts er vel delvis remake av 1rn ikke 2rn ?

 

Liker det jeg ser med det nye Hitman. Store områder, mange muligheter for drap på masse forsjellige måter med masse forsjellige våpen og verktøy pluss utrolig lekker grafikk.

 

Ble også pekt ut at utkledningssystemet ser ut til å fungere mere slikt som i Blood Money istedenfor den som ble brukt i Absolution.

 

 

Ah sorry mente 1eren.

Lenke til kommentar

Hvorfor må spill creators legge puter under armene våre?

 

2 ting:

Symboler og trekanter over hode på folk så vi kan på en eller annen super natural way skjønne at de er enforcers og kan se igjennom outfitte vårt, er helt fuckings unødvendig! Ta det vekk! Ta bort all UI indicators som helper oss.

 

Neste er, å her trekker jeg inn mitt moda skyrim som eksempel.

De er på lofte og han skrur av lyset. Når du skrur av lyset hvorfor blir det ikke mørkt?

Det er jo fremdels bright as day der oppe, make it fucking dark! Ja greit det er noe lys kilder rundt på utsiden og en nødlys som viser utgangen, men det er fremdeles aaaltfor lyst!

My modded skyrim, i en dungeon uten en lys kilde så er det faktisk bekmørkt! Du ser ikke en meter forran deg.

Og desto mere lættis da han guard duden må bruke en lommelykt for å se, når det er så lyst.

Er det mørkt so make it fucking Dark. :p

 

Håper man kan fjerne UI hjelpemidlene ja. Ofte legger de til dette i innstillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...