Gå til innhold

Grip vil by på den typen bilkampspill vi sjelden ser lenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betale for å være beta-tester? Nei, takk.

 

Jeg ser ingen grunn til at de som prøvde å støtte dem via Kickstarter ikke kan støtte dem via Steam Early Access i stedet, med en gang det lar seg gjøre.

 

De trenger penger for å gjøre spillet så bra som mulig, og du jo ikke akkurat teste spillet før det er ferdig.

 

Personlig har ikke jeg noen grunn til å tvile på at spillet blir realisert og at det blir bra, så lenge de har tilstrekkelig med midler. Det er tross alt snakk om erfarne folk som enten jobbet med Rollcage eller bare elsker det. Det er uten tvil et spill som ikke blir laget halvhjertet. :)

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Dette kan bli spennende, men jeg gir ikke fra meg penger før spillet er ferdig og anmeldt. Jeg kjøpte nextcargame og jeg angrer på det.

 

Det er nå sjeldent vi hører noe fra utviklerne, samt at du får bare litt mer innhold for hver gang, (en ny bil, eller en ny bane) så blir du lei med en gang. I tillegg ser det ut til at spillet ikke blir slik jeg trodde det skulle bli.

Lenke til kommentar

Da jeg spilte en demo av Rollcage (banen Daytona) på PSX husker jeg at det var vanskelig å styre bilen da jeg brukte «d-pad'en». Etter å ha spilt Rollcage Redux og Rollcage Extreme (nye versjoner) var det vel like vanskelig helt til jeg innså at jeg kunne bruke de analoge spakene.. Mye mer moro. :D

 

Rollcage lever faktisk fortsatt, og har blitt noe oppdatert (sist oppdatert 26. mai 2015), kanskje pga. GRIP.

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Dette minner meg sykt mye om et playstation spill som var helt det samme :/ det var sykt kult og bilene så eksakt slik ut og en kunne kjøre opp vegger og tak osv

 

Edit: ah lol det var rollcage det også het på PS, kanskje lese hele artikkelen før kommenterer. sry.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...