Gå til innhold

RYKTE: Microsofts nye flaggskip kan ha lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir LETT en 5.2" på meg! Eller, nei vent.. Det er litt avhengig hvordan markedet reagerer på Microsoft Store. Utviklere må begynne få øynene opp nå. Jeg blir provosert over at programvarehus overser Windows Mobile.

 

Enig.

Nå som de har gjort det så enkelt, spesielt med iOS apps, å porte dem til Windows Phone, så har de egentlig ingen god unskyldning lengre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Det blir LETT en 5.2" på meg! Eller, nei vent.. Det er litt avhengig hvordan markedet reagerer på Microsoft Store. Utviklere må begynne få øynene opp nå. Jeg blir provosert over at programvarehus overser Windows Mobile.

Enig.

Nå som de har gjort det så enkelt, spesielt med iOS apps, å porte dem til Windows Phone, så har de egentlig ingen god unskyldning lengre.

 

Hvor "lett" er "lett"? Er det noen utviklere som har delt sine erfaringer med å porte apper?

Lenke til kommentar

*sukk* Jeg kjenner at jeg begynner å miste troen og gløden for Windows Phone etter flere år med stort engasjement. Microsoft gjør for lite, for seint. Hvis dette er designet på de nye telefonene, synes jeg bare det er en kjedsom iterasjon av Lumia-telefonene.

 

Jeg kjenner meg etter hvert ganske likelydig til hvorvidt min neste telefon kjører Android, iOS eller WP. Alle har styrker og svakheter, men ingen av dem skiller seg ut som en klar vinner i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det blir LETT en 5.2" på meg! Eller, nei vent.. Det er litt avhengig hvordan markedet reagerer på Microsoft Store. Utviklere må begynne få øynene opp nå. Jeg blir provosert over at programvarehus overser Windows Mobile.

Enig.

Nå som de har gjort det så enkelt, spesielt med iOS apps, å porte dem til Windows Phone, så har de egentlig ingen god unskyldning lengre.

 

Hvor "lett" er "lett"? Er det noen utviklere som har delt sine erfaringer med å porte apper?

 

 

 

Lett som at i utgangspunktet skal man kunne ta en Android app som ikke er avhengig av Google Play tjenester og konvertere apk filen til bruk for Windows. 

Med iOS er det enda bedre, da kan man åpne prosjektet i Visual Studio og jobbe med koden der og så kompilere. 

 

På Android skal det og være mulig å jobbe med Android koden og da legge inn Windows spesifikke ting som da vil fungere når apk'en konverteres til Windows. 

Samme med iOS forsåvidt, bare at her er jo kompilering av koden, og ikke konvertering av byte data (ish)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...