Gå til innhold

Vil gjenskape avdød Star Wars-skurk med datagrafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har de testet noen ganger å lage yngre utgaver av elde skuespillere. Patrick Stewart og Ian McKellan i en av X-Men-filmene. Arnold i Terminator Salvation og Genisys (sistnevnte milevis bedre enn Salvation), og det er også sikkert ett par andre jeg har glemt. Felles for dem er at de alle har sett skikkelig fake ut, veldig plastikk aktig.

 

Men når jeg så starten av Ant-man, og hvor bra de greide å gjøre Michael Douglas ung, så var det meget imponerende, var 95+% troverdig. Men nå hadde de både Michael Douglas levende tilgjengelig for 3D skanning, og gode arkiver på han fra alle aldre (Det var tydelig matchet mot Wall Street tiden).

 

Med Peter Cushing så har man ikke så gode data, og hvertfall ikke 3D scanning mulighet.

 

Men når politiet har resurser til å lage ett så livaktig bilde som dette, så bør Hollywood klare mye også, eller leie inn de bak det: http://gfx.dagbladet.no/labrador/400/400733/40073307/jpg/active/978x.jpg(De har så vidt jeg skjønt ikke hatt noe annet enn hennes døde ansikt å gå etter, da ingen vet hvem hun er, går under navnet Baby Doe for de som ikke har lest saken)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...