Gå til innhold

uTorrent skal trolig begynne med betalingsløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har du styrt unna? Det funker da helt greit?

 

Mange gode grunner til det : 

 

*Fult av bloatware og trolig malware.

*Prøvde å holde skjult for brukerne endringene som ble gjort.

*Flere som sier at det er enkelt for de store å følge med utorrent , dvs finne brukerne...

 

Og ja, andre alternativer fungerer like bra / bedre.

Endret av Malvado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel snarere at de vurderer å tilby sitt produkt som en distribusjonskanal for betalt innhold, i tillegg til det som i dag er fritt utlagt av diverse leverandører. De regner naturligvis med en mulighet for kickbacks fra leverandørene av det betalte innholdet.

 

Som betyr at man får det man har i dag, og i tillegg får tilgang til diverse betalt innhold gjennom samme kanal, men betalt innhold må man naturligvis... wait for it... betale for. Stor krise? :p

Lenke til kommentar

Hvem er det egentlig her inne som har sagt at dette er en noen stor katastrofe? Hvem er det dere argumenterer imot?

 

AtW

 

Kan ikke si at jeg deler det inntrykket i forhold til hva som er postet her.

Om noe så argumenteres det vel for hvorfor man ikke benytter seg av utorrent , men det er jo kanskje ikke en overraskelse når det finnes mange gode alternativer der ute.

Lenke til kommentar

Har nå byttet ut utorrent med Qbittorrent og har ikke sett meg tilbake siden. De siste versjonene av utorrent har vært full av reklame og bloatware, i tillegg til å mangle kill switch funksjonen som jeg vil ha. Qbittorrent har kill switch i tillegg til å være open-source og er helt fri for reklame og bloatware. Grensesnittet er også mye renere og mer oversiktlig enn utorrent sitt.

Jeg får ikke qbittorrent til å laste ned noenting. Først står den i evigheter med "checking resume data", så går den en bitteliten stund og får "stalled" status. Har bare en torrent inne.

Gir opp snart. Googling hjalp meg lite. Bare masse linux-preik.

 

Og Tixati blir stående på "fetching meta-info" i evigheter...hvorfor hørte jeg på dere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg var også misfornøyd med Utorrent. Og tenkte jeg skulle prøve noe annet som går under navnet Deluge. Det gjorde vondt verre. Ingen støtte for magnettorrent. Ihvertfall ikke når jeg prøvde det ut. Og en mengde med bugs. F.eks når jeg trykket på en torrent og open containing folder for denne torrenten. Så åpnet den bare mappen nedlastninger som jeg har drøssevis med filer, uten å navigere til den filen jeg ønsket å se. Noe Utorrent gjør. Så tilbake på Utorrent. Liker ikke reklame bannerne. Men i det hele en langt bedre opplevelse enn jeg hadde av Deluge.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...