Gå til innhold

Innsatt hacket TV-ene i Halden fengsel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noken som har meir informasjon om kva som eigentleg blei gjort for å få til dette?

 

Skyldast dette at fengselet har eit sårbart system der det også er lagt til andre funksjonar enn kun TV? Som f.eks slik som det er på hotell der TV-en viser ei velkomstmelding til gjesten og ellers åpner for ein rekke personlege funksjonar som vekkarklokke og liknande.

 

Eller var dette mulig på grunn av ein svakheit i sjølve TV-ane?

 

Ville det vært mulig å opprette ein slik chat funksjon på eit hotell eller i eit burettslag også?

Lenke til kommentar

TV er vell strengt tatt ikkje rekna som luksus lenger?

Når fengsela skal rehabilitere fangane så er det særlig viktig at dei ikkje har brukt 23 timar av døgnet til å stirre i veggen slik at dei skal ut og hevne seg på samfunnet etter at dei har sona ferdig.

 

Nødvendigheita av TV på kvar celle i staden for å ha eigne TV-rom kan sikkert diskuterast, men eg ser for meg at det er langt billegare å kjøpe ein TV til kvar slik at fangane kan sitte innelåste og sjå på TV enn det er å ha vakthold når fangane sosialiserer seg i fellesromma.

 

 

 

Uansett var det den tekniske forklaringa på kva som har skjedd at eg lurte på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Han forklarer videre at de innsatte ikke skal ha hatt tilgang på fengselets intranett,

TV'ene hadde utvilsom tilgang til et eller annet nettverk, jeg antar det er fengselets eget nett de brukte. (Alternativet er at noen har gjemt unna et ap, pinlig i så tilfelle). Deretter er det ikke allverdens vanskelig å få en server-free chat'e app til å kjøre, litt avhengig av type tv'er seff. Må være et slit å taste via fjernkontroll da, men i nøden spiser fanden fluer.

 

Dersom det er fengselet som har kjøpt inn TV'er er det lett underlig at de har gått for smart TV'er. Et fengsel er vel et sted hvor en bør ha så "dumme" dingser som mulig. Egentlig burde det vel finnes noen retningslinjer for hva de kan bruke...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...