Gå til innhold

Utro-nettsted ble hacket – utlover nå saftig dusør for å få fakket hackerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prinsipielt synes jeg ingen(bortsett fra partneren selvsagt) har noe med om noen er utro. Men samtidig har jeg null sympati.

 

Det du sier er en selvfølge, men samtidig, skal utroskap applauderes? På NRK P3s lørdagsrådet, nå sist lørdag var den en fyr som ringte inn og i korte trekk sa at han hadde forelsket seg i naboens kone, og fikk som råd å kjøre på... Hvor skal denne galskapen ende? jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk gifter seg lenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, jeg leste en annen artikkel om AM-lekasjen som belyste noen viktige elementer i denne saken. Blant annet at email-adressen til medlemmer ikke skulle bekreftes for å få tilgang til gratisversjonen av siden, dermed er det fritt frem for hvem som helst å lage kontoer i falskt navn. Dette er vistnok en strategi som benyttes for å opparbeide seg en stor brukerdatabase på kort tid.

Derutover opplyste denne artikkelen at AM også var for single personer, hvilket vil si at personlige data om "ikke-utro" personer er blitt lekket.

 

Den konklusjonen jeg trekker er at personene i denne databasen kan være fiktive, men dersom de er ekte kan de være single. Altså har ikke denne databasen noen troverdighet, sannsynligvis er både paven og statsministeren ufrivillige medlemmer, kanskje er du også?

 

https://krebsonsecurity.com/2015/08/was-the-ashley-madison-database-leaked/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...