Gå til innhold

Hackere skremmer med sex-lekkasjer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man med på leken, får man tåle steken.

Klarer ikke synes synd på alle disse idiotene som har brukt denne siden egentlig.
De vet hva de har gått til, så skal de liksom begynne å syte fordi de har blitt avslørt? lol.

 

Nei, voks nå opp sier nå jeg, dette har de bare godt av.

Endret av Nvidia
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har tidligere sagt at jeg har ikke sympati for burkerne av denne nettsiden, siden selve bruken innfattet moralsk tvilsomme handlinger.

 

Men når det er sagt er det noe annet som må pekes ut - nemlig å ikke ha noe på nett man ikke ønsker å få avslørt. Når jeg tenker tilbake til midten av 90-tallet contra 2015 og hva kommer senere, så blir en ENORM del av oppdragelsen dette med nettbruk. Man kan bokstavelig talt legge feller for seg selv som man ikke aner om engang.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på om det viser seg at enkelte personer på denne listen er ønsket bort fra det offentlige rom. 

Utrolig enkel måte å få fjernet dissidenter, eller i det minste få all fokus over på noe annet.

Hackere trenger ikke engang å vite at de blir brukt i et større spill.

Lenke til kommentar

Selv om dette skulle vise seg å være aldri så mye reellt, så ligger det noe Se og Hør-aktig over det hele. Mange elsker visst å lese om skandaler, så får vi se om noen spreke sex-historier dukker opp av hatten da  :)

 

Forventer minst litt sigarbruk, eller liknende  :wee:

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Her var det mange politisk korrekte på sine høye hvite hester og flere vil komme. :D

 

 

 

 

Hva har dette med politikk å gjøre?

 

Dette handler om etikk og moral.

 

"The ethical man knows it is wrong to cheat on his wife, where as the moral man actually wouldn't."

 

Hacking er ikke bra det heller...,men må ærlig si at jeg føler meg litt splittet akkurat nå...

 

På en side så synes jeg det er dumt at folk driver og hacker...,for så å spre det de har funnet ut på nett...,eller å bruke det som utpressnings-materiale.

 

På den annen side så syns jeg det er bra at folk som bruker denne siden og/eller ander lignende sider blir tatt med buksene nede...,so to speak.

 

Når det er sagt så syns jeg at det er bare rett og rimelig at begge-parter får så det svir.

Lenke til kommentar

Jeg har særdeles liten sympati for de involverte brukerne på den siden. Det hadde vært bedre om de heller gjorde det slutt med ektefelle/samboer først som sist, da disse brukerne allerede har vist at de ikke lenger respekterer eller er glad i den partner som blir gått bak ryggen på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er nesten så jeg får lyst til å opprette en fake profil bare for å se hva som befinner seg på innsida. Jeg tipper jeg finner enda flere fake profiler, fordekt prostitusjon og en haug av folk som bare lurer på hva som foregår. Folk som er seriøst ute etter å få seg et nummer har andre alternativer å bruke.

Lenke til kommentar

En franskmann ville kanskje sagt at det er typisk fransk å ha en affære, men amerikansk å bli avslørt.

 

Ifølge CNN i morges har hele eller deler av informasjonen allerede funnet veien fra de "mørke" delene av nettet og opp i dagen. De kjører en story nå i morgentimene om at tusener av tjenestens bruker-mailadresser tilhører amerikanske og kanadiske myndigheter, og at FBI er på saken.

Lenke til kommentar

Her var det mange hatske synspunkter. Om folk er registret på den ene eller andre siden så skal man få ha et privatliv.

 

Hva er forskjellen på dette og folk som er registrerte på nettsider for homofile, anonyme varslere, kvinner med voldelige partnere folk som kjemper for ytringsfrihet etc.?

 

Det er alltid noen som mener det ene eller andre er moralsk forkastelig om det være seg islamister, høyreradikale, indremisjonsfolk, miljøforkjempere puritanske sexmotstandere etc.

 

Er det følelsene til gruppe A B og C som skal bestemme hva som er greit å "oute" og drite ut folk på her i samfunnet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her var det mange hatske synspunkter. Om folk er registret på den ene eller andre siden så skal man få ha et privatliv.

 

Hva er forskjellen på dette og folk som er registrerte på nettsider for homofile, anonyme varslere, kvinner med voldelige partnere folk som kjemper for ytringsfrihet etc.?

 

Det er alltid noen som mener det ene eller andre er moralsk forkastelig om det være seg islamister, høyreradikale, indremisjonsfolk, miljøforkjempere puritanske sexmotstandere etc.

 

Er det følelsene til gruppe A B og C som skal bestemme hva som er greit å "oute" og drite ut folk på her i samfunnet?

 

Alle har rett på et privatliv og personvern, uansett om du er en "uskyldig" ektemann som er ute etter et sidesprang, en sexualforbryter eller seriemorder. Men samtidig vil jeg påstå at de nevnte gruppene "hadde det kommende". Når de "bestemte" seg for å gjøre det de gjorde, så burde de samtidig være oppmerksomme på at faren for å bli uthengt eller eksponert til samfunnet også blir større. Om enn ikke med fullt navn og bilde på nett, så i form av nyhetsinnslag og lignende.

 

Enkelte grupperinger vil alltid være mer utsatt for å bli eksponert enn andre, slik er det, og slik vil det alltid bli, med mindre du bor i en politistat eller et diktatur, og selv der vil enkelte grupperinger fortsatt være mer utsatt for eksponering enn andre.

 

Så kan en diskutere til en blir grunn og være super moralsk og helgenen å kreve at alle har lik rett på privatliv og personvern. Det er heller ikke galt å mene det.

 

Verden vil dessverre aldri være svart/hvit, den vil ha utallige nyanser i alle fargespektre.

Lenke til kommentar

Eller om, gudene forby, noen som ikke er gift skulle lage seg en profil? Da er plutselig bedraget litt mindre. Like fullt vil du kunne fremstå som umoralsk. Hvor går grensen for moralistenes mot da?

Finnes da flust av normale dating sider for folk som ikke egentlig ønsker å være utro.

 

Man MÅ jo ikke på død å liv velge en side som har som eneste formål å såre eller ødelege livet til andre mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...