Gå til innhold

Russland skal ha hacket seg inn i Pentagon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som tror (ut ifra kommentarene) dette er andre enn Russland/Kina:

Tenk igjennom hvem som har de sterkeste motivene.

 

Russland og Kina har ikke akkurat vist seg å være noen fredsapostler.... I og med at dere snakker om "ikke å demonisere". Det er vel heller snakk om å være rasjonelle.

Rasjonelle? Hvordan? Å akseptere den klare antirussiske propagandaen i norske medier? Du snakker om å være rasjonell. Fortell meg; drev Norge noe boikott av USA etter invasjonen av Irak -- den største forbrytelsen i det 21. århundret (som også får Russlands invasjon av Ukraina til å virke mikroskopisk)? Var norsk media like kritisk mot USA i deres invasjon av Irak? Nei.

Endret av La Menthe
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Til dere som tror (ut ifra kommentarene) dette er andre enn Russland/Kina:

Tenk igjennom hvem som har de sterkeste motivene.

 

Russland og Kina har ikke akkurat vist seg å være noen fredsapostler.... I og med at dere snakker om "ikke å demonisere". Det er vel heller snakk om å være rasjonelle.

 

Det finnes politiske og økonimiske interesser som tjener/ønsker at USA og Russland (og Kina) går til krig med hverandre. Disse tre nasjonene er de siste resterende supermaktene i verden, de tilhører den gamle verdensordenen. En ny verdensorden er under utvikling av de politiske interesser jeg nevnte føre her, og for at den ordenen skal bli global, så må det gamle bort.

 

Altså så finnes det en tredje part her, og den snakkes det ikke om i media... Før noen nevner konspirasjon her, så er det jeg snakker om her ikke noe nytt. Det er en form for krigføring som har blitt brukt til å ødelegge supermakter før i historien, og bankmenn som Rockefeller og Rothschild manipulerer begge "sidene" i konflikten til å oppnå ønsket resultat gjennom deres enorme økononomiske makt i verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dere som tror (ut ifra kommentarene) dette er andre enn Russland/Kina:

Tenk igjennom hvem som har de sterkeste motivene.

 

Russland og Kina har ikke akkurat vist seg å være noen fredsapostler.... I og med at dere snakker om "ikke å demonisere". Det er vel heller snakk om å være rasjonelle.

 

Fredsapostler? Ta og se "Dirty Wars" som nå ligger på Netflix, det er i tillegg en god dokumentar(amerikansk) som viser litt av galskapen USA driver med. Obama dreper sivile og fucker opp til krig og terror i nærmere 200 land...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ifølge enkelte utenom mainstreamm er det USA(CIA) som har sørget for "kræsjen" i Kina, kineserne svarte med å ta ned NYSE samt en avis og flyselskap.

 

Krig trenger ikke være skarpt, det har pågått økonomisk krig i lang tid og med USA på vaklende kurs med dollaren kastet på dynga stadig flere steder i verden er det kanskje desperasjonen som rår. Jeg blir ikke overrasket om det er russerne som står bak, dog har jeg full forståelse for det mtp at det amerikanske forsvaret fortsatt ikke er i lommene på enkelte med lumsk agenda.

Lenke til kommentar

 

 

Til dere som tror (ut ifra kommentarene) dette er andre enn Russland/Kina:

Tenk igjennom hvem som har de sterkeste motivene.

 

Russland og Kina har ikke akkurat vist seg å være noen fredsapostler.... I og med at dere snakker om "ikke å demonisere". Det er vel heller snakk om å være rasjonelle.

 

Det finnes politiske og økonimiske interesser som tjener/ønsker at USA og Russland (og Kina) går til krig med hverandre. Disse tre nasjonene er de siste resterende supermaktene i verden, de tilhører den gamle verdensordenen. En ny verdensorden er under utvikling av de politiske interesser jeg nevnte føre her, og for at den ordenen skal bli global, så må det gamle bort.

 

Altså så finnes det en tredje part her, og den snakkes det ikke om i media... Før noen nevner konspirasjon her, så er det jeg snakker om her ikke noe nytt. Det er en form for krigføring som har blitt brukt til å ødelegge supermakter før i historien, og bankmenn som Rockefeller og Rothschild manipulerer begge "sidene" i konflikten til å oppnå ønsket resultat gjennom deres enorme økononomiske makt i verden.

Du burde prøve deg som ekspertkommentator på Russia Today. Virker bra kvalifisert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Til dere som tror (ut ifra kommentarene) dette er andre enn Russland/Kina:

Tenk igjennom hvem som har de sterkeste motivene.

 

Russland og Kina har ikke akkurat vist seg å være noen fredsapostler.... I og med at dere snakker om "ikke å demonisere". Det er vel heller snakk om å være rasjonelle.

 

Det finnes politiske og økonimiske interesser som tjener/ønsker at USA og Russland (og Kina) går til krig med hverandre. Disse tre nasjonene er de siste resterende supermaktene i verden, de tilhører den gamle verdensordenen. En ny verdensorden er under utvikling av de politiske interesser jeg nevnte føre her, og for at den ordenen skal bli global, så må det gamle bort.

 

Altså så finnes det en tredje part her, og den snakkes det ikke om i media... Før noen nevner konspirasjon her, så er det jeg snakker om her ikke noe nytt. Det er en form for krigføring som har blitt brukt til å ødelegge supermakter før i historien, og bankmenn som Rockefeller og Rothschild manipulerer begge "sidene" i konflikten til å oppnå ønsket resultat gjennom deres enorme økononomiske makt i verden.

Du burde prøve deg som ekspertkommentator på Russia Today. Virker bra kvalifisert.

 

 

LOL  :D

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Til dere som tror (ut ifra kommentarene) dette er andre enn Russland/Kina:

Tenk igjennom hvem som har de sterkeste motivene.

 

Russland og Kina har ikke akkurat vist seg å være noen fredsapostler.... I og med at dere snakker om "ikke å demonisere". Det er vel heller snakk om å være rasjonelle.

 

Det finnes politiske og økonimiske interesser som tjener/ønsker at USA og Russland (og Kina) går til krig med hverandre. Disse tre nasjonene er de siste resterende supermaktene i verden, de tilhører den gamle verdensordenen. En ny verdensorden er under utvikling av de politiske interesser jeg nevnte føre her, og for at den ordenen skal bli global, så må det gamle bort.

 

Altså så finnes det en tredje part her, og den snakkes det ikke om i media... Før noen nevner konspirasjon her, så er det jeg snakker om her ikke noe nytt. Det er en form for krigføring som har blitt brukt til å ødelegge supermakter før i historien, og bankmenn som Rockefeller og Rothschild manipulerer begge "sidene" i konflikten til å oppnå ønsket resultat gjennom deres enorme økononomiske makt i verden.

Du burde prøve deg som ekspertkommentator på Russia Today. Virker bra kvalifisert.

 

 

LOL  :D

Slapp av folkens, det er ingen som påstår at Russland eller Kina er englebarnet selv, men ingen liker å bli kuet med slik propaganda.

Lenke til kommentar
Iht. uttalelser fra Pentagon forrige uke skal dette dreie seg om et "Spearfishing-attack" som faktisk ikke er mer sofistikert enn at man mottar en mail fra det som ser ut til å være en troverdig kilde som en kompis, kollega, sjefen, eller tom. muttern.

I neste trinn har man så skaffet seg innloggingsdetaljer, og derfra kjørt automatisk høsting av en stor bolk informasjon som ble spredt til et antall mottakere.

 

Så angrepet var ikke spesielt sofistikert overhodet, men man vil jo ikke se ut som man labber rundt med buksene rundt anklene. Da sier man "sofistikert". 

 

Spearfishing 101: Ikke klikk på ukjente linker man mottar uoppfordret, selv om den ser ut til å komme fra muttern, og ihvertfall ikke når en sitter i Pentagon og sjekker mailen sin. Herlighet!   :nei:

Lenke til kommentar

Du burde prøve deg som ekspertkommentator på Russia Today. Virker bra kvalifisert.

 

I motsetning til deg og våre forræderiske politikere. Så har mange av oss ikke glemt spionerings episoden fra 2013.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Hvordan-og-hvorfor-spionerer-USA-pa-sine-venner--7352484.html

 

USA spionerte og samlet informasjon om den norske sivilbefolkningen. Dette kommer jeg aldri til å tilgi USA for.

Endret av Rioter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

USA spionerte og samlet informasjon om den norske sivilbefolkningen. Dette kommer jeg aldri til å tilgi USA for.

 

Var du ikke litt for generaliserende der da. Er da ikke USA som land som gjorde det. Det var elementer innen myndighetene, som igjen ikke bryr seg om sitt eget folk heller for den sakens skyld. Nikkedukker for eliten.

Lenke til kommentar

 

Først var det kina som var den store syndebukken i flere år.

Nå er det Russland som er den store syndebukken.

 

Russland skal demoniseres for alt det er verdt i disse tider. Massene lar seg lure, så tydeligvis funker propagandaen.

 

 

Er ikke din kommentar et bevis på at russland sin propaganda fungerer?

Lenke til kommentar

Det er dere som bedriver propaganda. Ta dette for hva det er, business as usual.

 

USA, Russland og Kina og alle de andre stormaktene driver alle med spionasje. Her har USA klart å oppdage et slik tilfelle og har valgt å gå ut med det. USA har en interesse i å vise at de ikke er de eneste som driver med sånn, og Russland har en interesse i å drive med sånn.

 

Dette er nesten en ikke-sak sammenlignet med når det avdekkes angrep mot sivile mål.

Lenke til kommentar

 

 

Først var det kina som var den store syndebukken i flere år.

Nå er det Russland som er den store syndebukken.

 

Russland skal demoniseres for alt det er verdt i disse tider. Massene lar seg lure, så tydeligvis funker propagandaen.

 

 

Er ikke din kommentar et bevis på at russland sin propaganda fungerer?

 

 

Russiske myndigheter driver med propgaganda akkurat som amerikanske og andre. Derfor best å ikke stole på noen av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...