Gå til innhold

Denne beskytter mobilen din når den går i bakken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et snasent deksel fra Krusell som ikke tålte så mange ganger i bakken før det sprakk. Men det var ganske elegant og gjorde ikke telefonen så mye større. Kostet vel rundt 150-200,- kroner.

Kjøpte så et gummideksel fra Deltaco. Enkelt og billig. Rundt 20-30,- kroner. Har hatt det i to år og beskytter telefonen utmerket da det bygger litt over skjermen. Ulempen er at telefonen blir litt tykk og gummien er ikke så glatt, så kan være litt tricky å få ut av en trang lomme.

Lenke til kommentar

Min erfaring med alle slike typer deksler og beskyttelse er at de gjør telefonen stygg og ubrukelig. Jeg har hatt telefoner hele mitt voksne liv og knuste min aller første mobilskjerm nå i forrige uke, men det får jeg fikset på forsikringen.

 

Personlig prioriterer jeg heller utseende og brukeropplevelse og bruker forsikring for beskyttelse mot uhell.

Endret av henrikwl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ebay er veien å gå, de har egen offisiel butikk der, evt så har de jo sin egen nettside, 110 kroner for frakt fra usa er innafor, er flere norske nettbutikker som tar 99-120 kroner for frakt av små ting så.

 

Tok under to uker fra jeg bestilte til jeg fikk mitt deksel.

 

http://www.ebay.com/sme/so.html?_soffid=200&_soffType=SaleAndClearence&_ssn=spigen_inc&_sme=Save-on-markdowns&_ipg=192&rt=nc

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Ser ikke poenget med å kjøpe en lekker og delikat mobil dersom man må pakke den inn i så mye gummi og plastikk at den blir 3 ganger så tykk, veier det dobbelte og hele det elegante designet blir skjult. Da kan man jo like gjerne kjøpe en mobil som er designet for krigen. Har hatt smartmobiler siden Sony slapp sin første android, og har aldri knust skjermen. I all hovedsak skyldes det at jeg behandler dem som det de er: relativt skjøre og dyre eiendeler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...