Gå til innhold

Slik blir den neste World of Warcraft-utvidelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte det jeg så, men jeg føler at det er på tide og la historien ta slutt. La dette være siste ekspansjon, og kjempe mot The Burning Legion igjen er det vi har ventet på siden Warcraft III og Burning Crusade.

 

Liker artifact systemet veldig godt, de har blitt veldig mye flinkere til og gjøre spilleren til hovedpersonen siden Pandaria. Artifacts bare forsterker dette enda mer.

Lenke til kommentar

Nye kontinentet ser rimlig lite innovativt ut. Samme oppskrift som vanlig: En skog, en snø, en jungel, en "ruin" etc.

 

Level 110? Gir lite mening og hadde håpet de enten sendte alle ned til 50 med fortsatt cap på 100 eller stoppa på 100, men da hadde vel ingen kjøpt boost i storen?

 

"Lore-orgie" for de som er interessert i det, de har vel snart ikke flere kort igjen å spille nå uten at det skal bli helt på kjøret? Hvor ble det av orgrimmar og stormwind? Skal de sende oss inn i en evig loop av portaler hver eneste gang...

 

Lukter en 60$ patch lang vei av dette for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært interisert i lore biten i World of Warcraft. Film sekvensene i WoW har vært bra men dem har aldri fått meg til å ville vite mer. Og jeg synes ikke vegger med tekst i form av quests og historie progresjon i spillet har vært noe spennende. Så for meg så er det som ble vist bare mer av det samme gamle greiene.

 

Og da ikke i nærheten til å få meg tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Var et par ting der som virket interessant. At feral druid endelig kan få en kosmetisk forandring er bra. Høres ut som om de går enda nærmere å avskaffe de søvninduserende raidene ved at man kan levle det våpenet på andre måter, og det er også bra og fortsetter samme spor som WOD og spesielt 6.2. Med utdatert grafikk og kampsystem er det at det er så mye å gjøre utenfor raid det som gjør WOW spillbart for min del.

Grunnen til at jeg generelt er skuffa er at denne falske leaken høres hundre ganger mer interessant ut.  

Lenke til kommentar

For min del er jeg rett å slett bare lei av wow etter å ha spillt det i nærmere 7 år. Mange av de nye featuresa de kommer med slår meg som for lite, for sent.

 

Greit nok at de endelig har dratt inn The legion igjen i historie narativet.

 

Men om blizzard skal ha noe håp om å holde WORLD of "-craft" franchise type spill gående må de nok snart komme med et helt nytt spill.

 

Ikke missforstå meg, jeg har hatt utrolig mye gøy opp gjennom tidene med wow.

Blitt kjent med utrolig mange fantastiske folk gjennom guilds og pvp, men nå er det på tide med noe nytt.

Lenke til kommentar

Enten så har man sluttet med WoW fordi man forstår at det bare er en time sink med gated content, eller så fortsetter man å spille WoW fordi man ikke forstår at game bare lurer deg.

 

Som med alle andre gated content spill så er WoW bare laget for å dra penger ut av spillerne, det er jeg ferdig med, holder meg langt unna Blizzard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så helt ok ut, men om de derimot hadde sagt at Emerald Dream hadde vert expansion, med raids og alt, da hadde jeg kanskje kommet tilbake. Det fristet dessverre ikke nok denne gangen. Selv ikke med Demonhunter (trenger vi en tank/dps hero class til liksom :p)

 

Emerald Nightmare (Dream) er første raid man besøker i Legion.

Lenke til kommentar

Enten så har man sluttet med WoW fordi man forstår at det bare er en time sink med gated content, eller så fortsetter man å spille WoW fordi man ikke forstår at game bare lurer deg.

 

Som med alle andre gated content spill så er WoW bare laget for å dra penger ut av spillerne, det er jeg ferdig med, holder meg langt unna Blizzard.

 

Jøss, du burde prøve å formulere deg bedre. Det første avsnittet er nesten skrevet som om det er fakta, og ikke din egen subjektive mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Så helt ok ut, men om de derimot hadde sagt at Emerald Dream hadde vert expansion, med raids og alt, da hadde jeg kanskje kommet tilbake. Det fristet dessverre ikke nok denne gangen. Selv ikke med Demonhunter (trenger vi en tank/dps hero class til liksom :p)

 

Emerald Nightmare (Dream) er første raid man besøker i Legion.

Ja, men nå mente jeg at Emerald Dream hadde vert en hel expansion, ikke bare et lite raid. Det holder ikke for min del :p

Lenke til kommentar

 

 

Så helt ok ut, men om de derimot hadde sagt at Emerald Dream hadde vert expansion, med raids og alt, da hadde jeg kanskje kommet tilbake. Det fristet dessverre ikke nok denne gangen. Selv ikke med Demonhunter (trenger vi en tank/dps hero class til liksom :p)

 

Emerald Nightmare (Dream) er første raid man besøker i Legion.

Ja, men nå mente jeg at Emerald Dream hadde vert en hel expansion, ikke bare et lite raid. Det holder ikke for min del :p

Vel, nå er det han sa bare delvis riktig, det de sa under presentasjonen var at man fikk noen blikk av the Emerald Dream i Emerald Nightmare raidet. Det er ikke en og samme ting, og det lå vel litt under linjene at det ville komme mer senere.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...