Gå til innhold

Slik fungerer «slange-laderen» til Tesla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg trodde han kødda i januar^^ men ja mannen er uten tvil den virkelige Tony Stark ? jeg har mer tro på en trådløs lading løsning. Ettersom Nicola Tesla experimenterte med nettopp det synes jeg så absolutt tesla motors kunne experimentert med det og:) lag en versjon som kommer på stor kabelrulle og grav den ned i eksisterende motorvei :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde han kødda i januar^^ men ja mannen er uten tvil den virkelige Tony Stark jeg har mer tro på en trådløs lading løsning. Ettersom Nicola Tesla experimenterte med nettopp det synes jeg så absolutt tesla motors kunne experimentert med det og:) lag en versjon som kommer på stor kabelrulle og grav den ned i eksisterende motorvei :)

grunnen til at det aldri ble en vanlig måte å kjøre bil på var- hvordan skulle de ta seg betalt for strømbruken? 

N Tesla hadde en bil som gikk på rf energi, den ble omtalt blant annet av henry ford sjøl. , og det var mange vitner til det, tilogmed avisskriverier om testingen av denne bilen. at alt om den siden har forsvunnet kan vi takke oljebransjen og det amerikanske millitæret.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...