Gå til innhold

Denne klokken kan du bruke sammen med Apple Watch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med rette reimen kan enhver tradisjonell og rimelig klokke gjøre samme nytten. Eller man kan handle inn en Tag Heuer Gran Carrera ellerno hvis man vil. Det småsnedige her er jo reimen. 

Når man først er i gang kan den kanskje tilpasses 3 klokker, så kan man bare sno den rundt håndleddet for å finne noe som passer anledningen, enten det er party, fjelltur, eller kontoret. Samtidig får man brife litt med rikdommene sine enda bedre enn med denne her.  :dremel:

Lenke til kommentar

Original Grain har hatt dette på lansering i flere måneder, og er klar til shipping i september, så gratulerer med å være sent ute med nyheten OG å nevne ett merke som ingen har råd til. Original Grain sine klokker ligger på rett over 1000 kroner og er derfor noe for mannen i gata. Nå har jeg ingen interesse av apple watch, men klokkene er dritfete :) så det blir nok en uten "duo" reimen som den heter :)

Lenke til kommentar

Er dere helt siker ?

Noen pleier å gå på slikt og da vil de ikke innrømme tabben

 

jeg skal ikke si så mye om dyre klokker , selv om jeg syne det er bortkastet  men å mikse 2 forskjellige klokker på samme reim , særlig når de er så forskjellig både på design og pris blir for dumt 

 

Det som er så dumt oppe i dette er at mange har dårlig råd til det mest fornuftige samtidig som andre som bare kan breie seg med pengen sine , på mer eller mindre fornuftige ting.

 

Personlig så synes jeg at man først bør definer hva som er fornuftig og hva som ufornuftige ting ( jeg fant ikke noe bedre definisjon)

av de tingene som er totalt ufornuftige , spesielt når de er dyre bør noen av pengen gå til de som trenger økonomisk hjelp

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...