Gå til innhold

FEATURE: Her er våre favoritter fra årets E3-messe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

haha, Øystein-fyren har stort sett bare PS4-sjit som sine favoritter, og alle i 2016, kanskje.. Tøvete.

Er det ikke litt lavmål å kalle en persons egne meninger for tøv? Egentlig gir ikke posten din noe som helst mening, men du er vel bare ett dårlig troll.

 

Angående aktuelt tema, er det en spesiell grunn til at Bethesda og Fallout 4 ikke er nevnt noen steder?

Det er tydeligvis ikke en av deres favoritter.

Lenke til kommentar

Angående aktuelt tema, er det en spesiell grunn til at Bethesda og Fallout 4 ikke er nevnt noen steder?

 

Bethesda viste dessverre kun fram spillene sine under pressekonferansen i år, slik at journalister hverken fikk prøve eller se spillene deres på selve messen – å faktisk komme i kontakt med spillene er som regel utslagsgivende på slike lister ;)

 

Selv har jeg heller ikke spilt Fallout 3 enda, så jeg er ikke fullt så hype på FO4 som mange andre. Står høyt oppe på backlogen derimot. ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Angående aktuelt tema, er det en spesiell grunn til at Bethesda og Fallout 4 ikke er nevnt noen steder?

 

Bethesda viste dessverre kun fram spillene sine under pressekonferansen i år, slik at journalister hverken fikk prøve eller se spillene deres på selve messen – å faktisk komme i kontakt med spillene er som regel utslagsgivende på slike lister ;)

 

Selv har jeg heller ikke spilt Fallout 3 enda, så jeg er ikke fullt så hype på FO4 som mange andre. Står høyt oppe på backlogen derimot. ;P

Ja, men det gir jo mening :) Takk for svaret!

Lenke til kommentar

 

haha, Øystein-fyren har stort sett bare PS4-sjit som sine favoritter, og alle i 2016, kanskje.. Tøvete.

Er det ikke litt lavmål å kalle en persons egne meninger for tøv? Egentlig gir ikke posten din noe som helst mening, men du er vel bare ett dårlig troll.

 

Angående aktuelt tema, er det en spesiell grunn til at Bethesda og Fallout 4 ikke er nevnt noen steder?

 

Å ha favoritter som kan være alt fra et års ventetid unna (og bli annerledes enn forventet) til om så vaporware synes jeg er tøvete, så langt fram i tid vet man for lite om spillet til at jeg klarer å se det er noe å glede seg til. Og spesielt Sony har jo vært kjent for å ha et litt løselig forhold til sannheten når de presenterer nyheter..

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

haha, Øystein-fyren har stort sett bare PS4-sjit som sine favoritter, og alle i 2016, kanskje.. Tøvete.

Det som virkelig er tøvete er et innlegg slik som ditt. Du skal få mene hva du vil, men gjør da heller rede for ditt syn, istedet for å bare kaste dritt på hva andre mener.

 

Innlegget ditt rett over her er mye bedre.

 

Personlig er jeg, som så ofte før, enig i det meste Øystein trekker frem her. Skulle gjerne ha møtt Yoko Taro selv, litt sjalu. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...