Gå til innhold

Enda flere forviser Flash fra Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Html5 spilleren på youtube funger heller dårlig i forhold til flash synes jeg.

Bildet er bra, men hakker mer jo større bildet er.

Flash er silkemykt på alle størrelser.

 

Kanskje din PC suger?

Min kan ikke spilles på, men spiller av youtube og alt av HD med perfekt kvalitet (ikke bra nok for 4k)

Lenke til kommentar

 

Flash var kult i sin tid. Hva gjør vi for å bli kvitt Adobe Reader som vel også er ganske ille sikkerhetsmessig?

 

Ikke bruk Adobe Reader?

Bruker enten innebygget i nettleser eller foxit

Hvis jeg ikke tar helt feil så er den PDF leseren som er innebygget i chrome en "lite" versjon av Adobe reader.

Lenke til kommentar

Html5 spilleren på youtube funger heller dårlig i forhold til flash synes jeg.

Bildet er bra, men hakker mer jo større bildet er.

Flash er silkemykt på alle størrelser.

Spørs om hardware-akselerasjon i browseren din ikke funker helt som det skal. Du kan prøve en annen browser eller google "force enable hardware acceleration" for din browser.

Lenke til kommentar

 

Flash var kult i sin tid. Hva gjør vi for å bli kvitt Adobe Reader som vel også er ganske ille sikkerhetsmessig?

Ikke bruk Adobe Reader?

Bruker enten innebygget i nettleser eller foxit

 

 

Riktig nok lytter folk når jeg knurrer høyt nok, men de lytter ikke så godt til meg at Adobe Reader blir borte bare fordi jeg bruker Foxit Reader. Ellers ville Adobe Reader vært borte for mange år siden. 

Lenke til kommentar

 

Html5 spilleren på youtube funger heller dårlig i forhold til flash synes jeg.

Bildet er bra, men hakker mer jo større bildet er.

Flash er silkemykt på alle størrelser.

Spørs om hardware-akselerasjon i browseren din ikke funker helt som det skal. Du kan prøve en annen browser eller google "force enable hardware acceleration" for din browser.

 

Bruker som regel firefox 39 med hw.acc. slått på, men bildet i fullscreen hakker/rakner. Oppløsningen på skjermen er 2560x1440. Flash har ingen problemer med denne oppløsningen i det heletatt.

Pc'n forøvrig er selvbygget og er rimelig kraftig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Flash var kult i sin tid. Hva gjør vi for å bli kvitt Adobe Reader som vel også er ganske ille sikkerhetsmessig?

Ikke bruk Adobe Reader?

Bruker enten innebygget i nettleser eller foxit

 

 

Riktig nok lytter folk når jeg knurrer høyt nok, men de lytter ikke så godt til meg at Adobe Reader blir borte bare fordi jeg bruker Foxit Reader. Ellers ville Adobe Reader vært borte for mange år siden. 

Har ikke hatt Adobe Reader på mange år, kuttet også ut Foxit Reader for noen år siden, da jeg ble så lei av alt maset om oppdateringer den kom med. Har brukt PDF-XChange Viewer siden, og har aldri sett meg tilbake. De som er innebygget i nettleser kommer ofte til kort ved litt mer avanserte behov. Bruker også Sumatra PDF litt som portabel pdf-leser, gjerne på virtuelle maskiner med XP osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...