Gå til innhold

Hearthstones nye utvidelsespakke får mer enn 100 nye kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

«Minion»-kortet Frost Giant er et annet eksempel på dette. Det koster 10 mana å legge det på spillbordet, men dersom du har det på hånda koster det én mana mindre for hver gang du bruker helteferdigheten din.

Du trenger ikke å ha frost giant på hånden for at det skal bli billigere, det "husker på" hvor mange ganger du har brukt hero power selv om det ligger i kortstokken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lag en milliard kort og spillet blir totalt uinteressant.

 

A study in - How to take a good game and totally ruin it....

 

Jeg tror du skal la de proffe gjøre jobben sin jeg. Hadde de fulgt dine råd, og ikke lansert nye kort, ja da hadde hearthstone virkelig dødd ut.

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart de "proffe" skal få gjøre jobben sin. Hvorfor ikke bare lansere en million enheter i Starcraft også, det måtte jo dø ut med så få enheter.

 

Godt poeng, du burde ta kontakt med blizzard å be de utvikle en million enheter til Starcraft ASAP!

Lenke til kommentar

 

 

Lag en milliard kort og spillet blir totalt uinteressant.

 

A study in - How to take a good game and totally ruin it....

 

Jeg tror du skal la de proffe gjøre jobben sin jeg. Hadde de fulgt dine råd, og ikke lansert nye kort, ja da hadde hearthstone virkelig dødd ut.

Om du kaller Blizzard proffe for å lage et pay-2-win spill så har du ikke forstått game development.:p

Det krever ingenting å lage et pay-2-win spill da alt du trenger å gjøre er å gi spillerne enkle jobber, og når de klarer de enkle jobba så gir du de en reward som slipper ut dopaminer i hjernen som trigger glede og får spillerne til å spille mer, godt eksempel er WoW.

 

Det er mye vanskeligere å lage et competitive game.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Lag en milliard kort og spillet blir totalt uinteressant.

 

A study in - How to take a good game and totally ruin it....

 

Jeg tror du skal la de proffe gjøre jobben sin jeg. Hadde de fulgt dine råd, og ikke lansert nye kort, ja da hadde hearthstone virkelig dødd ut.

Om du kaller Blizzard proffe for å lage et pay-2-win spill så har du ikke forstått game development. :p

Det krever ingenting å lage et pay-2-win spill da alt du trenger å gjøre er å gi spillerne enkle jobber, og når de klarer de enkle jobba så gir du de en reward som slipper ut dopaminer i hjernen som trigger glede og får spillerne til å spille mer, godt eksempel er WoW.

 

Det er mye vanskeligere å lage et competitive game.

 

 

Nei, seff, det krever ingenting, godt vi har ekspertisen på spillutvikling her da :) Som til alt overmål lovpriser andre pay2win-spill :)

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Klart de "proffe" skal få gjøre jobben sin. Hvorfor ikke bare lansere en million enheter i Starcraft også, det måtte jo dø ut med så få enheter.

 

Godt poeng, du burde ta kontakt med blizzard å be de utvikle en million enheter til Starcraft ASAP!

 

Hvis hver enhet kan vøre en betalbar DLC, så ville de nok likt ideen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...