Gå til innhold

Shenume III satte Kickstarter-rekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er ening med stormwolf her. Det er folket som funder star citizen enda.

 

Aka er star citizen desidert største folkefunda spillet pr dags dato.

 

Dette selv om det kanskje mister 'kickstarter rekorden'

 

Edit: stormwolf ikke heradon ^^

Endret av Hårek
Fjernet sitat av innlegg som er fjernet
Lenke til kommentar

 

REKORD i hva da? Star Citizien har rundet 85 milloner dollar.

34,397 backers pledged $2,134,374 to help bring this project to life..

 

Det stemmer ikke helt. 6.2 millioner dollar fikk de under kickstarter-kampanjen resten fikk de igjennom sin egen side, men de ditcha etterhvert Kickstarter fullstendig og er i dag det Kickstarter-prosjektet som har blitt folkefinansiert med den høyeste summen til nå med 85 millioner dollar. Ja, jeg er klar over at de fikk 2 millioner dollar av kickstarter-siden alene, men poenget er at de er/var et kickstarter-prosjekt, og er et folkefinasiert prosjekt akkurat som alle andre kickstarter-prosjekter. Shenmue III folke-finansierte sum er derfor ikke så imponerende når man ser på andre prosjekter. Flott at Shenmue har rekord på kickstarter, men det er jo ingenting i forhold til hva SC har fått igjennom av folkefinansiering, derfor syntes jeg ikke at 6.5 millioner dollar var ikke sjokkerende,  ingen wow-faktor for min del når det utgjør bare en brøkdel av hva SC har fått til. Forresten Norden du kan redigere poster her :roll:

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

REKORD i hva da? Star Citizien har rundet 85 milloner dollar.

 

Forskjellen er at star citizen er vaporware og shenmue 3 faktisk kommer til å se dagens lys som et fullverdig spill.

 

Ingenting er morsommere enn en skokk sauer som har gitt ekte penger for å finansiere et verdiløst prosjekt. En hel uke gammel link her: http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/07/15/star-citizen-backer-s-pledge-canceled-over-vaporware-allegations.aspx

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...