Gå til innhold

Nå serverer Spotify deg «personlige» spillelister hver uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde bare klassisk metall og blackmetal i spillelistene mine, likevel ble jeg anbefalt all mulig slags toppliste drittmusikk. Er jo en stund siden jeg hadde spotify nå.... Men om dette har blitt bedre vet jeg ikke.....

Endret av Arnt0r
Lenke til kommentar

 

Jeg tror det må være noe lignende "andre som likte denne sangen/gruppen liker også ........" system.

Får håpe det, og at det virker bedre enn radio funksjonen deres.

 

Syntes ikke Spotify imponerer når det kommer det til å oppdage ny musikk.

Personlig har jeg aldri vært flink til å oppsøke ny musikk, men jeg har oppdaget masse ny musikk gjennom radiofunksjonen og jeg er sikker på jeg kommer til å oppdage enda mer med Weekly funksjonen. Jeg er strålende fornøyd med hvor lett Spotify gjør det å oppdage ny musikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er strålende fornøyd med hvor lett Spotify gjør det å oppdage ny musikk

Siden Apple Music er nevnt i artikkelen, så er det vel lov i nevne de i kommentarfeltet også.

 

Jeg vet ikke helt hvorfor, men bare på de få ukene jeg har hatt AM har jeg kommet over mye mer ny, og spennende, musikk enn jeg gjorde med Spotify. Mulig de har, for meg, et mye mer intuitivt grensesnitt og (kanskje) et større bibliotek. Jeg vet ikke hva det skyldes, men Spotify er uansett på vei ut her og blir erstattet av AM.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor gir Spotify meg en ukentlig liste hvor 90% er rap eller Rnb?

Jeg lytter aldri til Rnb og veldig sjelden til rap, men Spotify insisterer på å levere det til meg hver eneste uke  :realmad:

Er ikke tilfeldigvis flere som bruker Spotify kontoen? Og han/hun er meget glad i rap/rnb? Men nei ikke vet jeg, listene Spotify har laget til meg så langt har vært ganske greie.

Lenke til kommentar

Nope, ingen andre som bruker spotify kontoen. Men jeg oppdaget for et par uker siden at "Richard's iPhone" brukte kontoen, mulig denne Richard liker rap og Rnb, skiftet passordet og har ikke sett noe til fyren siden. Aner ikke hva det var for noe  :huh:. Ingenting ble endret av spillelister etc.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...