Gå til innhold

Apple gir iPod Touch en kraftig overhaling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Jeg har egentlig ventet på en ny modell. I mange tilfeller kan det være greit å ha en dings som dette adskilt fra nettbrett/telefon.

hvilke tilfeller?

 

 

Noen ganger har man lyst til å holde ting litt adskilt bare. Har ikke bruk for det selv, men jeg vet om mange som vil ha en slik løsning.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Er det mulig å bruke spotify på en ipod shuffle siste generasjon uten skjerm? Hvordan lader man en ipod shuffle forresten? Gjennom minijack inngangen??

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Nytt spørsmål. Kan man laste inn lydbøker fra itunes store inn på en ipod shuffle uten skjerm?? Håper noen vet svaret og kan si det fort, for det ligger en del lydbøker til salgs på itunes som jeg bare MÅ kjøpe hvis det går an. 2GB ipod shuffle mener jeg da. Den eneste shuffle som er i salg lenger, det må jo være den nyeste.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Hææælvete, apple har sluttet å produsere og markedsføre ipod shuffle i Juli 2017! :(

 

Jeg får kjøpe en ipod touch i stedet, for jeg gidder ikke bruke 700 kroner på en shuffle hvis en touch gir meg så mange flere muligheter og mye mer lagringsplass for bare dobbel pris grovt regnet. Selv om jeg kommer til å gå for en med en del lagringsplass da. Men skal jeg vente og se om apple kommer med en ny ipod touch på neste lansering? Hvilken dato er neste apple lansering? :)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Nyare Shuffle skal fungere med Spotify.

 

Nja, først og fremst nei. Kun musikk du har kjøpt kan synkroniseres til Shuffle og Nano, og det er jo sjelden musikken man hører på via en strømmetjeneste er musikk man har kjøpt.

 

Ok :)

 

Nå bestilte jeg en mørkegrå shuffle fra komplett.no, 550 kroner med frakt, de får den forhåpentligvis på lager 8. september, gadd ikke bruke flere tusen kroner på ipod touch likevel, det er jo plass til hele koranen som lydbok åtte ganger inni en shuffle ;)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...