Gå til innhold

Samsung har lansert sin tynneste telefon noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvorfor lage mobilen tynnere når de kunne ha krympet innholdet og laget større batteri i stedet? Hadde de laget en mobil som tåler 12 timer + med konstant bruk, så hadde de sikkert hatt problemer med å lage nok.

Denne telefonen er tynnere enn S6, men den har allikevel høyere batterikapasitet (S6: 2 550 mAh mot A8: 3050 mAh). Litt avhengig av hvor strømgjerrig CPUen er, tror jeg denne kan holde ut ganske så lenge.
Lenke til kommentar

Hvorfor lage mobilen tynnere når de kunne ha krympet innholdet og laget større batteri i stedet? Hadde de laget en mobil som tåler 12 timer + med konstant bruk, så hadde de sikkert hatt problemer med å lage nok.

Hva med tre ganger så tykk og et skikkelig batteri?

Ønsker meg en tykkere mobil med større batteri enn en tynn

http://www.gsmarena.com/gionee_marathon_m5-7259.php

 

Det er bare å løpe å kjøpe, og jeg regner med at dere blir en av de heldig utvalgte i verden med en slik telefon. Det finnes en enkel grunn til at produsenter ikke lager telefonene tykkere og med mer batteri, det selger ikke. Tynnere telefoner selger langt mer. Apple gjør det, Samsung gjør det. Sony lager sine ekstra tykke for ekstra god batteritid. Hva er resultatet? Meldinger om at Sony kanskje må legge ned mobil-delen av selskapet, og lave salgstall. Det er klart produsentene ser mer på salgstall og bankkonto, enn de gjør på innlegg i forum. 

 

 

Wow. En ny telefon som ikke har unødvendig høy skjermoppløsning! :O

 

Det finnes ingen skjermer som har unødvendig høy oppløsning på markedet i dag. Det at den er 1080p handler utelukkende om pris. Akkurat som at den ikke har en Exynos 7420 men SD 615

Lenke til kommentar

Tror dere denne bøyer seg slik iphone gjør ?

 

---

...korte innlegg ,uoppdagede stavefeil...

Ja, det vil jeg tro. Jeg vil tro at desto tynnere telefonen er, desto tynnere er den... Men jeg kan ta feil. :p

 

FYI: Du har en uoppdaget feilplassering av kommaet i signaturen din. Mellomrommet er før kommaet i stedet for etter.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

 

Tror dere denne bøyer seg slik iphone gjør ?

 

---

...korte innlegg ,uoppdagede stavefeil...

Ja, det vil jeg tro. Jeg vil tro at desto tynnere telefonen er, desto tynnere er den... Men jeg kan ta feil. :p

 

FYI: Du har en uoppdaget feilplassering av kommaet i signaturen din. Mellomrommet er før kommaet i stedet for etter.

 

Har jeg signatur ?

Jeg ser ikke signaturer jeg (slått av da det tar opp unødvendig plass grunnet enkelte som overdriver)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Det er bare å løpe å kjøpe, og jeg regner med at dere blir en av de heldig utvalgte i verden med en slik telefon. Det finnes en enkel grunn til at produsenter ikke lager telefonene tykkere og med mer batteri, det selger ikke. Tynnere telefoner selger langt mer. Apple gjør det, Samsung gjør det. Sony lager sine ekstra tykke for ekstra god batteritid. Hva er resultatet? Meldinger om at Sony kanskje må legge ned mobil-delen av selskapet, og lave salgstall. Det er klart produsentene ser mer på salgstall og bankkonto, enn de gjør på innlegg i forum. 

 

Hadde Apple laget en telefon som var dobbelt så tykk med bedre batteri så hadde den solgt enda bedre. Tilhengerskaren hadde kjøpt uansett, i tillegg så hadde alle som ville hatt bedre batteri kjøpt den. Det er mange som ikke bryr seg nevneverdig om OS så Apple hadde karet til seg veldig mange nye brukere pga det :)

 

Jeg forstår argumentet ditt godt og det er en viss sannhet i det, men ikke 100%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...