Gå til innhold

Spill seks timer av Dragon Age: Inquisition gratis på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Morer meg at folk tror Dragon Age har blitt et MMO. EA har allerede et MMO hvis man ikke visste det.

Selv om det på ingen måte er et MMO, så minner leveldesignet veldig mye om et i Inquisition. Store områder med svært lite reelt innhold er typisk MMO

 

 

Og combateten, og questene. Singleplayer F2P MMO

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Morer meg at folk tror Dragon Age har blitt et MMO. EA har allerede et MMO hvis man ikke visste det.

Selv om det på ingen måte er et MMO, så minner leveldesignet veldig mye om et i Inquisition. Store områder med svært lite reelt innhold er typisk MMO

Det er et åpent verden design ja med en stil som heller mer mot Elder Scrolls sin type spill. Skyrim suksessen ødela for mange rollespill. Jeg syns ikke The Witcher 3 er noe bedre tjent med sin åpen verden enn DA:I, den er bare bedre presentert i form av quest og design. Betyr jo ikke at noe av dette er MMO rettet.

 

Og for de som tror at DA:I begynte som et MMO så tar de grundig feil, EA har ikke noen interesse av å gjøre flere Bioware serier om til MMO.

Lenke til kommentar

Merkelig at de ikke gir samme tilbudet på konsoll. Er jo der kontrollene ikke er f***a...

Sikkert noe å gjøre med at de kan lansere det på Origin relativt rimelig, ettersom de har større kontroll på DRM-biten gjennom Origin. Det er også mulig at Microsoft og Sony vil ha betalt for å legge ut en demo på sine systemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Laster ned nå, skal teste i helgen! :)

 

Ikke spilt noen Dragon Age spill før, men har snust på dem lenge.

Det er et bra spill, på tross av hva at de aller fleste her er negative. Men Dragon Age Origins er det absolutt beste i serien.

 

 

Det eneste bra mener du, 2eren er like ille som 3eren

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste bra mener du, 2eren er like ille som 3eren

Nei. Jeg syns DA:I er et bra spill verdig serien. Mange andre også som syns det, men så er det de kyniske og negative menneskene som skriker høyest hver gang de finner små ting de ikke liker. Dette er et slikt spill, elsk eller hat.

Endret av Akrabra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er også litt skeptisk, det jeg har sett av videoer og slikt har ikke gitt meg noe godt intrykk. Hva er det beste med dette spillet? Hva er mest gøy? Hva gjør intrykk?

Karakterene i spillet er det som gjør størst inntrykk i kjent Bioware stil. Sonene er grafisk imponerende og står i stil med Dragon Age historien. Crafting systemet er bra og spennende, gameplay er bra, men veldig smak sak på akkurat det.

 

Svakhetene til spillet er side aktivitetene, noen av de er bra, men det er langt imellom hvert. De fleste quest går ut på å løpe fra A - B eller samle 10 av et objekt. Veldig MMO stil, noe som er merkelig for Bioware har sjeldent hatt mange slike quest i sine spill, selv om de alltid har hatt noen. Problemet igjen med side aktivitetene er at har utrolig mange bra skrevet "Codex entries" som heller burde være satt inn i spillet i form av karakterer man pratet med, fått historien til hver side aktivitet mer personlig. The Witcher 3 løste dette veldig bra. 

 

Så det er få valg og ta utenfor hovedhistorien og kompanjongene dine. Hvis du kan leve med dette eller overse det så er spillet absolutt verdt din oppmerksomhet.

Endret av Akrabra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg er også litt skeptisk, det jeg har sett av videoer og slikt har ikke gitt meg noe godt intrykk. Hva er det beste med dette spillet? Hva er mest gøy? Hva gjør intrykk?

Karakterene i spillet er det som gjør størst inntrykk i kjent Bioware stil. Sonene er grafisk imponerende og står i stil med Dragon Age historien. Crafting systemet er bra og spennende, gameplay er bra, men veldig smak sak på akkurat det.

 

Svakhetene til spillet er side aktivitetene, noen av de er bra, men det er langt imellom hvert. De fleste quest går ut på å løpe fra A - B eller samle 10 av et objekt. Veldig MMO stil, noe som er merkelig for Bioware har sjeldent hatt mange slike quest i sine spill, selv om de alltid har hatt noen. Problemet igjen med side aktivitetene er at har utrolig mange bra skrevet "Codex entries" som heller burde være satt inn i spillet i form av karakterer man pratet med, fått historien til hver side aktivitet mer personlig. The Witcher 3 løste dette veldig bra. 

 

Så det er få valg og ta utenfor hovedhistorien og kompanjongene dine. Hvis du kan leve med dette eller overse det så er spillet absolutt verdt din oppmerksomhet.

Kult! Takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

Spilt i endel timer nå og jeg liker det. Spiller med en kontroller og spiller det som et hack & slash spill...ikke så mye taktikk i bilde akkurat for min del. Gameplay er kanskje ikke det mest spennende jeg har spilt. Men historien,omgivelsene og alle karakterene synes jeg er veldig spennende.

 

Og det er jo så sykt pent. Jeg synes det er penere en The Witcher 3 og har en mye mer spennende artistisk stil over hele linja. Mildt sagt meget positivt overasket...  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...