Gå til innhold

The Witcher 3-utvidelsene er nesten like store som hele The Witcher 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Like store" kan bety så mye. Like mye innhold? lLke mye arbeid som er lagt ned av utviklerne? Tar utvidelsene like lang tid å spille gennom? Like stort areal i spillet? Kanskje han mener at utvidelsene opptar like mye plass på hardisken som Witcher 2 gjorde?

 

Poenget: Jeg er kritisk til PR-snakk. Når lovnadene er upresise, blir det også umulig å arrestere vedkommende for uttalelsene senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget: Jeg er kritisk til PR-snakk. Når lovnadene er upresise, blir det også umulig å arrestere vedkommende for uttalelsene senere.

 

Du har lyst til å arrestere en journalist for å skrive positivt om et spill. Håper ikke du tar en jurist utdannnelse for da ligger Norge dårlig an med sine domstoler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

115 timer i spillet og har ikke fullført hovedoppdragene :D

 

Witcher 3 er så GOTY!

 

lurer på hvordan de gjør det med level og vanskelighetsgrad på utvidelsene, om man begyner å levle opp på nytt, om oppdragene i dem er rundt level 30 eller om de er rundt level 15.

 

for hvis de er rundt level 15 som er ment å være når man gjør dem er det kjedelig å gjøre dem når man er 30+

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er "Gwent-kort"?

Forhåndsbestilte spillet men trur jeg avventer et par måneder før jeg investerer i bra nok grafikk kort slik at jeg kan spille det :p forhåpentligvis har disse ekspansjonene også kommet ut da slik at jeg kan no life enda mer når den tid kommer.

Et spørsmål til, hvordan er Exploration og side quest atmosfæren tatt i henhold til at det er "Wild Hunt", blir det for stressende med at apokalypsen kommer mens en skal redde sauene til gjeteren bob? Hvis jeg husker riktig fra witcher 2 så var Wild hunt de skjelett himmel rytterne som bringer død, krig og pest eller noe. Har ikke spillt witcher 1. Det var det jeg likte minst med mass effect 2 og 3, ble for dumt å gjøre tedious hagearbeid mens maskindemoner ødelegger galaksen...

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Huff. De har ødelagt ganske mye av spillet siden 1`ern. Nå minner det mest om en lekker Skyrim klone, noe som er veldig negativt.

 

Skyrim har omtrent ikke noe unikt innhold. Alt er copy paste datagenerert drit. Dessverre virker det som at salgssuksessen til Skyrim blant tenåringer har vært avgjørende for utformingen av TW3.

 

The Witcher 1 lignet mye mer på Gothic serien, som var mer hardcore og nisjespill for voksne gamere. Ja, også fullfører man det på 15-30 timer. Akkurat passe for å opprettholde høy kvalitet i innholdet. Områdene i Gothic er tettpakket med innhold. Alt man finner i TW1 er random bandit camp #325 og random rescue event #57. GJESP.

Lenke til kommentar

 

Poenget: Jeg er kritisk til PR-snakk. Når lovnadene er upresise, blir det også umulig å arrestere vedkommende for uttalelsene senere.

 

Du har lyst til å arrestere en journalist for å skrive positivt om et spill. Håper ikke du tar en jurist utdannnelse for da ligger Norge dårlig an med sine domstoler. 

Du tuller nå, sant?

Hvis ikke:

1: "Arrestere" har ulike betydninger avhengig av kontekst. I denne konteksten er det opplagt at jeg mente arrestere som i "ta opp igjen uttalelsene i etterkant". Når lovnadene er vage er det vanskelig å be personen om å forklare seg i etterkant. "Med dobbelt så stor, mente jeg bare areal. At spillet tar halvparten så lang tid å gjennomføre har jeg aldri lovet".

2: Jeg snakket ikke om journalisten. Jeg snakket selvsagt om vedkommende som ga lovnadene. Journalisten siterte ham bare, noe som selvsagt er OK.

3: Litt morsomt at du skulle ta det opp. Jeg leverte inn masteroppgave i juss i vår.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Poenget: Jeg er kritisk til PR-snakk. Når lovnadene er upresise, blir det også umulig å arrestere vedkommende for uttalelsene senere.

 

Du har lyst til å arrestere en journalist for å skrive positivt om et spill. Håper ikke du tar en jurist utdannnelse for da ligger Norge dårlig an med sine domstoler. 

Håper du tar litt mer utdannelse. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hm. Kanskje man skulle legge dette på hylla fram til høsten? Får håpe det dukker opp en patch for alle de kjipe bugsa hvor man ramler utfor skråninger, hesten bråstopper midt under et løp, Geralt slukker lys istedet for å loote, vanskelighetsgraden øker noen hakk? Syns spillet et fantastisk, men det er en hel del som kan bli bedre. Men så langt er jeg optimistisk, siden utgiverne virker å å ta tak i kritikken i langt større grad enn andre selskap

Lenke til kommentar

Hm. Kanskje man skulle legge dette på hylla fram til høsten? Får håpe det dukker opp en patch for alle de kjipe bugsa hvor man ramler utfor skråninger, hesten bråstopper midt under et løp, Geralt slukker lys istedet for å loote, vanskelighetsgraden øker noen hakk? Syns spillet et fantastisk, men det er en hel del som kan bli bedre. Men så langt er jeg optimistisk, siden utgiverne virker å å ta tak i kritikken i langt større grad enn andre selskap

Lysa - dette er blitt fikset og er ikke så ille som det en gang var. Det skjer en sjelden gang men da stort sett når man er i fred og ro.

 

Detter utfor skråninger - Dette må du slutte med. :rofl: ...når det først skjer, trykk på (Xbox "B") Roll så tar Geralt mindre skade.

 

Hestestopp - Om det er kvest-løpene du tenker på? det er irriterende ja, men om du inninmellom dobbeltklikker "run" selv når hesten er i fullt firsprang slipper du at det skjer.

Løpene i seg selv er utrolig irriterende. Man bare prøver og prøver inntil man vinner løpet.

 

Om disse tingene har satt sitt preg over spillet, om du ike legger merke til ale de andre fantastiske aspektene burde du kanksje vente utrolig mye lenger enn til første store expansion kommer. :rofl:

Beklager om det der hørtes til provoserende ut - det er bare det at jeg synes spillet er så vanvittig fantastisk sett bort i fra noen bittesmå irritasjonsmomenter at jeg ikke helt klarer å se det store problemet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...