Gå til innhold

Baldur's Gate får en helt fersk utvidelsespakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det fungerer bedre når de lager sin egen ekspansjon i stedet for å sette inn nye ting i klassikere.

 

Enhanced edition klarte jeg ikke, det føltes(for en overdramatisk, pirkete fanatiker) som Mona Lisa med Nashville-filter.

 

Men shit, hvis det funker og vi kan få mer Forgotten Realms og mindre Dragon Age/Skyrim er jeg for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dynaheir is one sexy foxy lady   :love:

 

 

 

Som med det opprinnelige spillet kan man spille med en venn

 

Håper en kan spille MP mer enn 2p som i de forrige beamdog BG/Icewind Dale spillene.

Samme stemmeskuespiller som Commander Sheppard (hvis en spiller female) fra Mass Effect serien.

Lenke til kommentar

Litt skeptisk, i og med at BG2 allerede eksisterer så har de jo et problem med hvor mye de kan få ut av karakterene. Mesteparten av utviklingen skjer jo i BG2.

 

Når det er sagt så er det mye bedre at Beamdog gjør dette enn å lage Enhanced Editions, jeg personlig syns ikke de var Baldurs Gate verdig, spesielt ikke BG2 EE.

Lenke til kommentar

Elsker de gamle Infinity Engine spillene i gamle dager, men BG:EE var ubrukelig. Interface/kontrollsystemene har utviklet seg for mye siden 90-tallet og jeg taklet ikke å spille det.

 

Er forsåvidt interessant at de har laget sin egen expansion, men de burde ha forbedret de utdaterte elementene fra BG istedet for å porte enginen direkte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...