Gå til innhold

Denne svenske YouTube-stjernen tjener nesten 60 millioner kroner i året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"svarer på kritikken"

 

Han sier jo bare "why should anyone care?". Virker som en hyggelig fyr sånn ellers, takler bare ikke "stilen" på videoene hans.

 

Når det er sagt så er idiotiske Minecraft-kanaler som er minst like (om ikke mer) plagsomme like populære, så han har ikke alle haterne for seg selv :D

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle noen bry seg, sånn egentlig? Han er kjendis, han har en trofast gruppe med følgere som liker det han gjør.. Hvorfor skulle han ikke få betalt for reklameplassen på sine videoer?

 

Folk må slutte å bry seg så mye om hva andre gjør, og heller se seg selv i speilet.

 

Hvem er det som mener at han "Ikke skal få betalt"? Men det er et problem om inntektene i verden blir for skeivt fordelt.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle noen bry seg, sånn egentlig? Han er kjendis, han har en trofast gruppe med følgere som liker det han gjør.. Hvorfor skulle han ikke få betalt for reklameplassen på sine videoer?

 

Folk må slutte å bry seg så mye om hva andre gjør, og heller se seg selv i speilet.

 

Det er absolutt lov å påpeke (slik bildet i saken gjør) hvor absurd det er at ekstremt viktige og risikable jobber potensielt er mye dårligere betalt enn å sitte og strømme sin egen dataspilling

 

Edit: Beaten to it

Endret av Vegard#
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skulle noen bry seg, sånn egentlig? Han er kjendis, han har en trofast gruppe med følgere som liker det han gjør.. Hvorfor skulle han ikke få betalt for reklameplassen på sine videoer?

 

Folk må slutte å bry seg så mye om hva andre gjør, og heller se seg selv i speilet.

 

Hvem er det som mener at han "Ikke skal få betalt"? Men det er et problem om inntektene i verden blir for skeivt fordelt.

 

AtW

 

 

Sakens kjerne dreier seg om "hatere" som klager på at han får betalt for å skrike til et dataspill. Illustrasjonsbildet er bare en av kommentarene han har valgt å besvare.

 

Jeg er enig i det du sier. Inntekter reflekterer nødvendigvis ikke innsats. Men så er vel heller ikke Pewdiepie rette instansen å klage til? Hva skal han kunne gjøre med amerikanske lønninger?

Lenke til kommentar

 

Hvem er det som mener at han "Ikke skal få betalt"? Men det er et problem om inntektene i verden blir for skeivt fordelt.

 

AtW

 

 

Men da er det jo merkelig å begynne med pewdiepew? 

 

Hva med f.eks Bill O'Reilly eller Ellen DeGeneres? De tjener vesentlig mer på å snakke til kamera. Skal vi holde oss til svensker og dataspill så har jo Markus 'Notch' Persson tjent enormt mye mer på Minecraft. Zlatan tjener også rått mye mer på å sparke fotball.

 

pewdiepew er youtubes største stjerne. Til å være #1 i sin kategori er på ingen måte hans inntekt så voldsomt stor. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Han startet i det små og bygde seg oppover til og bli den største i det han gjør. 60 mill. er jævla mye for noen som lager YT videoer, men sånn er det og være "kjendis". Jeg skjønner at folk klør seg i hodet over det, men sånn er det bare og det gir deg ingen grunn til og være drittsekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Hvem er det som mener at han "Ikke skal få betalt"? Men det er et problem om inntektene i verden blir for skeivt fordelt.

 

AtW

 

 

Men da er det jo merkelig å begynne med pewdiepew? 

 

Hva med f.eks Bill O'Reilly eller Ellen DeGeneres? De tjener vesentlig mer på å snakke til kamera. Skal vi holde oss til svensker og dataspill så har jo Markus 'Notch' Persson tjent enormt mye mer på Minecraft. Zlatan tjener også rått mye mer på å sparke fotball.

 

pewdiepew er youtubes største stjerne. Til å være #1 i sin kategori er på ingen måte hans inntekt så voldsomt stor. 

 

 

Hvem "begynner" med Pew? Har jeg begynt med pew? Har den som skrev innlegget i artikkelen begynt med Pew? Hva vet du om det? Grunnen er vel ikke mer komplisert enn at det var noe snakk i media om lønnen hans nylig?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor skulle noen bry seg, sånn egentlig? Han er kjendis, han har en trofast gruppe med følgere som liker det han gjør.. Hvorfor skulle han ikke få betalt for reklameplassen på sine videoer?

 

Folk må slutte å bry seg så mye om hva andre gjør, og heller se seg selv i speilet.

 

Hvem er det som mener at han "Ikke skal få betalt"? Men det er et problem om inntektene i verden blir for skeivt fordelt.

 

AtW

 

 

Sakens kjerne dreier seg om "hatere" som klager på at han får betalt for å skrike til et dataspill. Illustrasjonsbildet er bare en av kommentarene han har valgt å besvare.

 

Jeg er enig i det du sier. Inntekter reflekterer nødvendigvis ikke innsats. Men så er vel heller ikke Pewdiepie rette instansen å klage til? Hva skal han kunne gjøre med amerikanske lønninger?

 

 

Ja, en kommentar som ikke er "hating" i det hele tatt. Har "haters gonna hate" blitt den moderna tids sutring over jantelov? Ingen kritkk er "lov"?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han startet i det små og bygde seg oppover til og bli den største i det han gjør. 60 mill. er jævla mye for noen som lager YT videoer, men sånn er det og være "kjendis". Jeg skjønner at folk klør seg i hodet over det, men sånn er det bare og det gir deg ingen grunn til og være drittsekk.

 

Hvem er det som er drittsekk?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Han startet i det små og bygde seg oppover til og bli den største i det han gjør. 60 mill. er jævla mye for noen som lager YT videoer, men sånn er det og være "kjendis". Jeg skjønner at folk klør seg i hodet over det, men sånn er det bare og det gir deg ingen grunn til og være drittsekk.

 

Hvem er det som er drittsekk?

 

AtW

 

Du... neida, hvem ellers kan jeg muligens snakke om en de som klager og syter over at han tjener 60 mill. i året. For det første er det ikke dems "business" hva andre tjener, for det andre, om de hadde tjent så mye hadde de nok ikke klaget...

Endret av grimsonfart
Lenke til kommentar

 

 

Han startet i det små og bygde seg oppover til og bli den største i det han gjør. 60 mill. er jævla mye for noen som lager YT videoer, men sånn er det og være "kjendis". Jeg skjønner at folk klør seg i hodet over det, men sånn er det bare og det gir deg ingen grunn til og være drittsekk.

 

Hvem er det som er drittsekk?

 

AtW

 

Du... neida, hvem ellers kan jeg muligens snakke om en de som klager og syter over at han tjener 60 mill. i året. For det første er det ikke dems "business" hva andre tjener, for det andre, om de hadde tjent så mye hadde de nok ikke klaget...

 

 

Så man er en drittsekk om man mener å tjene 60 mill er for mye og faktisk sier det? Det er den oppførselen du mener folk skal slutte med? Si hva de mener om skeiv inntektsfordeling? Jeg er i liten grad enig. Og jo, inntektsfordeling er alle "business"

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Han startet i det små og bygde seg oppover til og bli den største i det han gjør. 60 mill. er jævla mye for noen som lager YT videoer, men sånn er det og være "kjendis". Jeg skjønner at folk klør seg i hodet over det, men sånn er det bare og det gir deg ingen grunn til og være drittsekk.

 

Hvem er det som er drittsekk?

 

AtW

 

Du... neida, hvem ellers kan jeg muligens snakke om en de som klager og syter over at han tjener 60 mill. i året. For det første er det ikke dems "business" hva andre tjener, for det andre, om de hadde tjent så mye hadde de nok ikke klaget...

 

 

Så man er en drittsekk om man mener å tjene 60 mill er for mye og faktisk sier det? Det er den oppførselen du mener folk skal slutte med? Si hva de mener om skeiv inntektsfordeling? Jeg er i liten grad enig. Og jo, inntektsfordeling er alle "business"

 

AtW

 

Kanskje jeg forklarer meg litt dårlig. Drittsekkene er de som klager høylytt om det, skriver stygge ting om han pga. han tjener det han gjør (og jeg har sett en god del av det). Jeg ble også sjokkert når jeg så hvor mye han tjente, men det første jeg gjorde var ihvertfall ikke og skrive bakvaskelse om personen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...