Gå til innhold

Etter disse 18 minuttene blir du litt klokere på No Man's Sky


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser helt utrolig ut. Jeg bare håper det er nok variasjon og innhold til å holde spillere okkupert og gira til å utforske. Men noe sier meg at dette blir et spill som kommer til å vokse og utvikle seg lenge etter lansering. Med både VR støtte og med innhold og funksjoner som kommer til å forme og forandre spillet i lang tid fremover. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Må bare si meg enig med de 3 siste (LarZen, Phido78 og Belfaborac). Har store håp til dette spillet, og synes det virker veldig lovende. Måten det er konstruert på og med "uendelig" antall planeter etc. gjør at dette skiller seg ut på en positiv måte. At grafikken ikke er "topp notch" henger med at grafikken er generert matematisk (eller hva jeg skal kalle det) og ikke lagt på manuelt av folk... Det hadde tatt tid med miliarder ulike planeter ;)

Lenke til kommentar

Wow, dette spillet er massivt. Det gruser alt vi har sett tidligere, til og med EVE online, som også er massivt.

Jeg ble ikke så mye klokere av denne videoen. Løpe rundt drepe monster, sanke ressurser. Virker som mye ble holdt tilbake.

Jeg vil se basebygging, med total frihet, som Minecraft. Full voxel planeter. Elektrisitet, dyrke mat, sult og tørst og trøtthet, møbler, pvp, pve. Jeg vil ha alt i dette spillet :-)

Lenke til kommentar

Håper ikke dette blir et survivalspill.. mer enn nok av det nå syns jeg.
men at man kan drive med basebygging er gøy! 

 

ser for meg framtidige patcher "added a new galaxy"

 

--

 

skal sies at jeg ikke har sett hele filmen, men noen som vet om  klaner/guilder er med? hadde vært moro med 

Diskusjon.no-solsystemet

Endret av probin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...