Gå til innhold

Kinesiske Oppo lanserer ny og stilfull mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet nå ikke om jeg vil kalle kr 2400,- sånn å være helt i det rimelige leiet jeg. At det er rimeligere enn flere tusenlappers modeller helt klart, men det er store forskjeller på folks rimelighetsoppfattelse vil nå jeg si.

Lenke til kommentar

Særegent ? Noen som husker HTC Diamond ?

 

Var akkurat den jeg tenkte på. Hadde den som jobb-telefon, men betalte ekstra for å få denne istedet for en billigere utgave som var standarden der jeg jobbet. Telefonen er fremdeles pen å se på, men den ble alt for fort alt for treg. Usikker på om jeg fremdeles har den et sted, eller om den er sendt inn som el-avfall.

 

Den ble etterhvert erstattet av en annen HTC, men husker ikke hvilken. Mulig det var Desire eller Desire HD. Har hatt HTC hele tiden nå, frem til jeg kjøpte meg en LG G4.

 

Det sto riktignok og vippet mellom LG og HTC One M9, men delvis fordi prosessoren i M9 skremte meg litt med mye klager på varmeproblemer med dertil høyt strømforbruk, samt at batteriet til min M7 nå er bortimot ubrukelig (bruker 49% fra ca. kl. 24.00 til 08.00), gjorde at jeg valgte å prøve G4'en.

 

Den har fått strålende kritikker og ser lekker ut med brunt skinndeksel (fulgte med grått plastdeksel som og så stilig ut). Mulig jeg forsøker å skaffe meg et sort skinndeksel og, så har jeg å veksle på i forhold til hva jeg ellers kler meg opp i (fasan, nå høres jeg ut som en flashboy på 14... )

 

;-)

 

Satser på at M10 retter opp feilene med M9, og at jeg skaffer meg en slik senere, om den får gode kritikker.

 

Negativt med LG er at programvaren for å kopiere data til G4'ern tydeligvis ikke liker HTC ONE M7 ihvertfall. Den vil ihvertfall ikke samtale telefonene seg i mellom, men står å spinner rundt på forsøk på å koble sammen.

Endret av Snowleopard
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...