Gå til innhold

Ny Destiny-utvidelse er proppfull av innhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg å starte opp Destiny igjen. Men når jeg ser hvor mye mer penger jeg må bruke for å få alt så tenker jeg som så at det gidder jeg ikke. Blir vel rundt 700kr for å kjøpe alt. Og det er ikke inkludert spillet for dem som vil starte helt fra starten av.

 

Er som Realzi skriver. Sammenligner en dette med en expansion til et MMORPG så er dette bare latterlig. For jeg har null problem å gjøre det med fks World of Warcraft. For jeg vet det er innhold der som vil vare i ekstrem lang tid med stadig noe nytt å gjøre.

 

Det kan en ikke si om Destiny.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med tanke på at Destiny skal vare "i ti år fremover".... Hvor mye vil det koste hvis man begynner å spille Destiny om fire/fem år, og ønsker alt av oppdateringer? 4000 kr?

 

Ganske sikker på at innen den tid så får man med alt av gammel DLC, og kun betaler for DLC det siste året eller noe lignende. Man kommer garantert til å ikke må betale full pris for alt som er gitt ut siden lansering om 4-5 år.

Lenke til kommentar

 

Sier du, selv synes jeg det var over all forventning med tanke på Halo. Enormt bra spill, mye bedre enn det de tidligere har kommt med.

 

 

Hva fikk deg til å prøve destiny?

 

AtW

Leste om det på gamer og såg et par gameplay videoer. Hvem som utvikler et spill er ikke så farlig viss det ser bra ut.

Lenke til kommentar

Destiny er et konge spill, det som ødela for meg var at historien til selve spille var alt for kort. Jeg mener at når du kjøper et spill så skal hele historien være der, ikke komne senere som dlc'er.

Dette er jeg enig i. Når man hadde kjørt igjennom beinrangelet som var av historie.. fallt hele korthuset sammen for min del. Var idiot nok til å kjøpe den utgaven som koster 80 dollar eller noe på PSN også ved lansering. Trodde jo at innhold stod på agandaen her i grunn.

 

Men det VAR veldig morro så lenge det varte, som jo ikke var så lenge i grunn :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Feil, det er inkludert spillet. 749,- er prisen, og det inkluderer selve spillet + alt som er gitt ut så langt (2 stk DLC) + Den store DLC (Taken King) som kommer i september.

 

 

Ja om en ikke har spillet så koster det 749kr. Men jeg har spillet ifra før. Og for at jeg og alle andre som allerede har spillet. Så må en kjøpe Expansion Pass til 299kr for å kunne kjøpe og ta ibruk The Taken King til 369kr.

 

Så jeg bomma litt med 700kr. Prisen for å være med på moroa koster 668kr... Og det er faen meg ikke spillet verdt. En ting er MMO spill som fks WoW som gir så ekstremt med innhold. Dette...pff..hell no. 

Lenke til kommentar

Så jeg bomma litt med 700kr. Prisen for å være med på moroa koster 668kr... Og det er faen meg ikke spillet verdt. En ting er MMO spill som fks WoW som gir så ekstremt med innhold. Dette...pff..hell no. 

 

Jeg leste det du skrev som at dem som ikke har spillet fra før måtte betale 700 for dlc og i tillegg betale for selve spillet utenom.

 

Ellers er jeg enig i at det skulle vært billigere.

 

Nå er jeg litt usikker på hvordan det er med WoW i dag, men man måtte uansett der også kjøpe tidligere DLC for å kunne ta i bruk nyeste DLC for noen år tilbake. I tillegg har du en månedsavgift på 13$ per måned, så ja du får mer innhold per DLC men prisen totalt er ikke billigere over tid.

 

Man kan selvsagt argumentere med at man må ha PS+ for å spille Destiny, men det er 4-5$ i måneden så under halvparten av WoW.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

Sier du, selv synes jeg det var over all forventning med tanke på Halo. Enormt bra spill, mye bedre enn det de tidligere har kommt med.

Halo-serien er mye bedre på nesten alle områder men hver sin smak. Jeg føler personlig at Destiny er en glorifisert slot-machine.

Hver sin smak ja, synes selv gameplay og multiplayer er mye bedre på Destiny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg å starte opp Destiny igjen. Men når jeg ser hvor mye mer penger jeg må bruke for å få alt så tenker jeg som så at det gidder jeg ikke. Blir vel rundt 700kr for å kjøpe alt. Og det er ikke inkludert spillet for dem som vil starte helt fra starten av.

 

Er som Realzi skriver. Sammenligner en dette med en expansion til et MMORPG så er dette bare latterlig. For jeg har null problem å gjøre det med fks World of Warcraft. For jeg vet det er innhold der som vil vare i ekstrem lang tid med stadig noe nytt å gjøre.

 

Det kan en ikke si om Destiny.... 

 

Kjøper du The Taken King til høsten får du både Destiny, de to første ekspansjonspakkene og The Taken King til omtrent samme pris som Destiny ble lansert til i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...