Gå til innhold

Dette er Huaweis nye toppmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bedre forsåelse på spesifikasjoner enn meg som kan si sånn ca hvordan denne vil være sammenliknet med Xperia Z3? :)

 

Når de dyreste smart-telefonene knuses i dag så er det jo nesten billigere å kjøpe en ny Huawei enn å få det reparert...

Lenke til kommentar

Noen som har bedre forsåelse på spesifikasjoner enn meg som kan si sånn ca hvordan denne vil være sammenliknet med Xperia Z3? :)

 

Når de dyreste smart-telefonene knuses i dag så er det jo nesten billigere å kjøpe en ny Huawei enn å få det reparert...

 

CPU messig er den kraftigere enn Z3, men på GPU siden.......der er den LANGT bak Z3. Du kan se tester av huawei p8 som har samme prosessor/GPU f.eks her: http://www.gsmarena.com/huawei_p8-review-1263p5.php

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

400 $ for 64Gb versjonen blir vel omtrent 4000 Nkr? Dersom dette stemmer kan dette fort bli min nye telefon. Eneste negative er vel at Huawei har vært litt dårlige til å levere oppdateringer til tidligere modeller.

 

Nope, like under 3000 kroner.

Skal tro det når jeg ser det.

 

Med elektronikkprisene her og mva så er det oftest bare å gange dollarpris med 10 for kronepris.

 

Bare se på f.eks galaxy S6 som ligger rundt 650 dollar for 32Gb versjonen i USA, her ligger den rundt 6000-6500 avhegig av butikk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...