Gå til innhold

Batman: Arkham Knight har store problemer på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje like greit at jeg har lite tid til spilling de neste dagene da. Men det er uansett synd. PC har blitt en veldig problemfylt plattform for min del. Hadde seriøse problemer med GTA V, The Witcher 3 kræsjet fra tid til annen og hadde flere stygge bugs, og nå altså Arkham Knight også. I tillegg kjøper jeg endel spill fra Blizzard, som etter hvert har blitt kjent for elendige lanseringer.

 

Husker også problemer med Arkham City og opplevde den verste av dem. Midtveis ut i spillet så ble saven slettet av windows live, og jeg måtte begynne på nytt og håpe at det ikke skjedde igjen. Helt håpløst. Det er også uheldig med så mange trøblete lanseringer i dag hvor god support er fremmedord.

Lenke til kommentar

Uspillbart for min del, en stutter-fest uten like. Det ser jo ikke bedre ut enn forgjengerne engang (som kjørte perfekt for min del - i 3D), så jeg forstår virkelig ikke problemet. Uten tvil det mest maltrakterte som noensinne har blitt utgitt til PC av alt jeg har prøvd. Assassin's Creed: Unity var ille, men ihvertfall tidvis spillbart. Dette er  ikke spillbart for meg i det hele tatt, så jeg anser penga for tapt og går tilbake til GTA.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Uspillbart for min del, en stutter-fest uten like. Det ser jo ikke bedre ut enn forgjenerne engang (som kjørte perfekt for min del - i 3D), så jeg forstår virkelig ikke problemet. Uten tvil det mest maltrakterte som noensinne har blitt utgitt til PC av alt jeg har prøvd. Assassin's Creed: Unity var ille, men ihvertfall tidvis spillbart. Dette er  ikke spillbart for meg i det hele tatt, så jeg anser penga for tapt og går tilbake til GTA.

 

å anse penga som tapt er vel litt å ta i, kommer nok oppdateringer i løpet av kort tid..

Lenke til kommentar

De har gitt seg fullstendig faen i PC versjonen, så det er fortjent. Håper dette skjer hos andre også. Risikerer naturligvis at utgivere dropper PC fremover, men det får så bare være.

 

Heller det enn å spy ut crap, spør du meg.. Heldigvis har vi giganter som Blizzard, Valve, etc som i det minste ganske hyppig og raskt oppdaterer sine spill..

Lenke til kommentar

Ser ut som PC versjonen ble outsourca også, så det er muligens grunnen til at vi sliter. Husk Aliens Colonial Marines.

 

Aliens: CM stilte i en helt egen liten klasse for seg selv og kan ikke sammenlignes med noe annet enn en bøtte måkedritt. Det spillet var gjennomført råttent selv uten bugs. Ut i fra hva jeg har lest fra folk som har spilt Batman så er spillet i seg selv veldig bra i hvert fall. Bugs aside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...