Gå til innhold

Her er den første «hybrid-kameradronen»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er skeptisk til denne. Du kan få en quad som flyr i en time bare med batteri og da mye mer stillegående og driftsikker pga enklere konstruksjon. Den kan nok ikke fly en time med 3kg men.

 

Det er ikke mange quads som flyr så lenge med nyttelast på 3kg og absolutt ingen som gjør det for 2500dollar.

Lenke til kommentar

Lukter såpass svidd at det muligens ikke burde stå på noens forside? 

 

http://www.autocraftaero.com/contact-us/

 

Hovedkontoret (Noen burde lære seg Photoshop) -og bytte varebil!

 

autocraft_office.jpg

 

Sant nok. Sånn ser det ut på street view....

http://goo.gl/maps/lX1hP

 

Rocky Mountain Mobile Medical

3275 Fillmore Ridge Heights, Colorado Springs, CO 80907, USA

 

Feil firma og de mangler den flotte Photoshop logoene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo derfor noen hobby entusiaster bruker RC helikopter i kombinasjon med 4 armer. Bensinmotoren gir antagelig bare en del løftekraft. Så står drone delen for balansen etc. Det positive er jo at den bråker litt. I tilfelle noen vil feste C4 på den å fly inn på Stortinget :p rart terrorister ikke bruker dette . Billig, kan få med litt sprengstoff og du får det på film..

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg vil først takke Eigil Knudsen for å skrive en artikkel om vår drone. Dette var litt av en overraskelse da vi oppdaget at vår håndverket ble anmeldt i Norge.

 

Jeg vil også gjerne beklager på forhånd for min norsk. Oversettelse mellom språk er ikke alltid like polert som vi ønsker den skal være, så jeg håper at du vil tilgi meg.

 

For å svare på noen av spørsmålene i innleggene som allerede er gjort:

 

Asmund uttalte at han var skeptisk til vår evne til å løfte 3+ KG og opprettholde en flytid på mer enn en time.

 

Vår første modellene brukte en hydrymethane drivstoffblanding. Dette er typisk for den type brensel du ser i vanlige RC motorer. Vår design bruker en konvensjonell forbrenningsmotor, som driver en generator, snarere enn en batteripakke. Det finnes en rekke fordeler til denne tilnærmingen, men det største to er økt flytid og evnen til å få dronen tilbake i luften umiddelbart etter tanking heller enn å vente flere timer for en å lade batteriet. En annen fordel er at vi bruker en vanlig drivstoff, slik at våre kunder vil være i stand til enkelt å finne det de trenger for å få sin quad kjører.

 

Kenneth spør "hvor er videoen"?

 

Utmerket spørsmål, som fortjener et svar. Vi er ingeniører, ikke filmregissører. Vi kunne ta en mobiltelefon video av vår drone, men vi følte det ville være ganske billig og uprofesjonell. Vi var ikke ventet responsen vi har fått selv, og vi må legge inn noe slik at våre fans kan se drone i aksjon. Vi vil ha noe i neste dag eller to for deg å vise.

 

SunSolaris enig med Kenneth at vår kampanje er en svindel.

 

Vi er et team av ingeniører med et felles formål. Vi alle elsker romfart / luftfart industrien og ønsket å sette våre ferdigheter i utvikling / prosjektering til god bruk. Vi er ikke ute etter å ta noen hardt opptjente penger og kjøre til stranden, men heller å be folk til å tro på drømmen vår, og å drømme med oss. Dette er ikke noe som kan bevises gjennom ord, men gjennom handlinger. Vi er for tiden å finansiere vår drone ut av lommen med håp om at kickstarter kampanjen vil være i stand til å gi oss den nødvendige investeringskapital for å ta våre konsepter til neste nivå.

 

Bildet av vår kontorlokaler

 

Lol. Bildet av vårt kontor som er lagt ut på vår hjemmeside ble faktisk photoshop gjengis. Dette var et bilde som en av våre partnere designet når vi leter etter en bygning som vert vår drift. Han sendte den til resten av oss som en "forestille seg dette" scenario. Vi bestemte oss for å bruke dette som bildet på nettsiden vår når vi først utformet det som vårt kontor ikke har noen skilting, og er bare en brun firkant. Vår hensikt her var ikke å være villedende, men humoristisk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...