Gå til innhold

SNIKTITT: Uncharted 4: A Thief's End


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den bilscenen ned gjennom byen er vanvittig hypet synes jeg.

For meg fremstår den som gjennomskriptet, og du har ikke sjangs til å komme unna den skytende bilen.

Det er rett og slett en filmsekvens hvor du skal styre bilen litt, men alltid ende opp med samme "slutt".

 

Forstår ikke hvorfor den scenen har blitt så overpopulær og "sinnsyk bra".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den bilscenen ned gjennom byen er vanvittig hypet synes jeg.

For meg fremstår den som gjennomskriptet, og du har ikke sjangs til å komme unna den skytende bilen.

Det er rett og slett en filmsekvens hvor du skal styre bilen litt, men alltid ende opp med samme "slutt".

 

Forstår ikke hvorfor den scenen har blitt så overpopulær og "sinnsyk bra".

 

Hvorvidt man kan være mer eller mindre suksessful ettersom hvordan man spiller aner vi ikke ennå - vi har bare sett den ene demoen. Men hovedpoenget med den scenen er at man flere ruter å velge mellom for å gi illusjonen av at spillet er mindre lineært enn det virkelig er. At du klager på at det er skriptet er banalt. Alternativet ville være flukt scener ala GTA - og de er ERLIG TALT, ikke like spennende.

Lenke til kommentar

Jeg tror og har alltid trodd at Naughty Dog har bedrevet trolldomm, de får nemmelig til ting grafisk som absolutt ingen andre får til. Eksempelvis det de klarte å kaste sammen for PS3 med the last of us vart helt på høyde med andre utviklere sine tidlige PS4 spill, som er en maskin med mange ganger kraften. De ser og ut til å imponere like mye igjen med Uncharted 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å få spilt dette. Uncharted er en av de seriene det bare er skikkelig gøy å spille igjennom (ihvertfall første gangen). Spillet kludrer ikke med opplevelsen ved å tilføre en masse skrot, men fokuserer på historieformidlingen og en haug minneverdige scenarioer og omgivelser. Eneste jeg savner er et noe sterkere fokus på utforskning og/eller oppgaveløsning. Det trenger ikke å være action 90% av tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...