Gå til innhold

– Dette er verdens tynneste eksterne harddisk på 4 TB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på innmaten. USB 3 er faktisk integrert fysisk i en del disker, så det kan være det ikke hjelper ikke å ta den ut av kabinettet for å sette den inni PS4, selv om høyden på den passer. Har opplevd dette på disker fra WD.

 

Første disken jeg så dette på, var en Samsungdisk jeg måtte redde innhold på for dama til sønnen min. Så mye for å tvinge åpent kabinettet med makt.

 

Heldigvis (men burde testa det først), viste det seg at problemet var irr på den originale kabelen, så fungerte å lese med en annen kabel.

 

Med så tykt kabinett frykter jeg for at disken nok er for stor for PS4, men har ikke sjekket hvor tykke disker den støtter. Uansett irrelevant for meg, da jeg kun har PS3, og dens funksjon er stortsett som DVD og BD-avspiller.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...