Gå til innhold

FEATURE: – Hjelp, jeg skal spille Counter-Strike!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønte raskt at avstanden mellom en god og en dårlig spiller er større i Counter-Strike enn i de fleste andre spill. Noe av det som gjør for eksempel FIFA så populært, er at det har betydelig underholdningsverdi selv om du er nybegynner. Akkurat det kan neppe sies om Counter-Strike.

Og det er denne nybegynner underholdnings verdien som dreper spill og dreper skills, de driver også å fordummer CS ved å fjerne wallbang spots fordi noobs roper cheater med engang, så gjør jo wallbang nesten ikke skade på mange maps lenger.

Synd å si det, men det at de skal tilfredstille nybegynnere er det som gjør spill dårligere og dårligere.

Husker tilbake for noen år siden, da man faktisk måtte være god for å faktisk klare å hevde seg, nå er det liksom bare å peise på også er du bra i løpet av 5min, gaming var bedre i det good old days, idag er alt altfor enkelt å komme inn i.

Men det skal jo sies, hitbox eller hit detection suger ekstremt hardt i cs:go, du kan trykke geværet i tryner på fyren og du gjør enten ingen eller minimal skade, det er litt bedre på 128tick, men det er ikke alltid like bra der heller.

 

 

 

Jeg er nok fortsatt ikke helt enig med en kompis av meg som sa at Call of Duty var et barnespill og at Counter-Strike var for voksne, men nå skjønner jeg definitivt bedre hva fyren mener.

 

Det er jo nesten sant, man behøver minimalt med skills og IQ for å få til noe i cod, hvis man spiller mot gode folk i cs så må man ha en taktikk og det å kunne litt nade spots er nesten ett must pluss at laget du spiller på også burde være litt kompetente.

 

Men ja, vi skal se etter negev mid to B rush, lol, 5stk med 150 skudd hver seg, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

Global offensive, er på flere plattformer enn Windows.

Ja, men consoll versjonene blir ikke fulgt opp/oppdatert lenger.

er ikke xbox 360 versionen fortsatt på 1.0 eller noe da, husker det skulle være cross platform multiplayer men det ble det ikke noe av siden microsoft skulle ha gebyr hver gang de updatet, og pc versionen ble oppdatert flere ganger i uken på den tiden.

Lenke til kommentar

 

Jeg skjønte raskt at avstanden mellom en god og en dårlig spiller er større i Counter-Strike enn i de fleste andre spill. Noe av det som gjør for eksempel FIFA så populært, er at det har betydelig underholdningsverdi selv om du er nybegynner. Akkurat det kan neppe sies om Counter-Strike.

Og det er denne nybegynner underholdnings verdien som dreper spill og dreper skills, de driver også å fordummer CS ved å fjerne wallbang spots fordi noobs roper cheater med engang, så gjør jo wallbang nesten ikke skade på mange maps lenger.

Synd å si det, men det at de skal tilfredstille nybegynnere er det som gjør spill dårligere og dårligere.

 

Å fjerne wallbangspots fjerner jo bare muligheten for gode folk til å rape nybegynnere fordi de er for forutsigbare, hvorfor er det et stort problem? Spiller du mot gode folk så vil jo ikke de være på disse nybegynner-spottene uansett?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Jeg skjønte raskt at avstanden mellom en god og en dårlig spiller er større i Counter-Strike enn i de fleste andre spill. Noe av det som gjør for eksempel FIFA så populært, er at det har betydelig underholdningsverdi selv om du er nybegynner. Akkurat det kan neppe sies om Counter-Strike.

Og det er denne nybegynner underholdnings verdien som dreper spill og dreper skills, de driver også å fordummer CS ved å fjerne wallbang spots fordi noobs roper cheater med engang, så gjør jo wallbang nesten ikke skade på mange maps lenger.

Synd å si det, men det at de skal tilfredstille nybegynnere er det som gjør spill dårligere og dårligere.

 

Å fjerne wallbangspots fjerner jo bare muligheten for gode folk til å rape nybegynnere fordi de er for forutsigbare, hvorfor er det et stort problem? Spiller du mot gode folk så vil jo ikke de være på disse nybegynner-spottene uansett?

 

AtW

 

 

Ja du har jo skjønt det, not.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

 

Jeg skjønte raskt at avstanden mellom en god og en dårlig spiller er større i Counter-Strike enn i de fleste andre spill. Noe av det som gjør for eksempel FIFA så populært, er at det har betydelig underholdningsverdi selv om du er nybegynner. Akkurat det kan neppe sies om Counter-Strike.

Og det er denne nybegynner underholdnings verdien som dreper spill og dreper skills, de driver også å fordummer CS ved å fjerne wallbang spots fordi noobs roper cheater med engang, så gjør jo wallbang nesten ikke skade på mange maps lenger.

Synd å si det, men det at de skal tilfredstille nybegynnere er det som gjør spill dårligere og dårligere.

 

Å fjerne wallbangspots fjerner jo bare muligheten for gode folk til å rape nybegynnere fordi de er for forutsigbare, hvorfor er det et stort problem? Spiller du mot gode folk så vil jo ikke de være på disse nybegynner-spottene uansett?

 

AtW

 

 

Ja du har jo skjønt det, not.

 

Jeg er enig med AtW her. Wallbang var en ekstra ferdighet som de med mange timer øvelse hadde lært seg og kunne bruke mot de nyere, mindre gode spillerne. Sammen med air_accelerate som gjorde at man kunne hoppe rundt hjørner og "long-jumps" som krever en viss teknikk.

 

Begge disse mekanikkene eksisterer fremdeles i CSGO, men wallbanging spesielt er kjempe redusert. Hadde det vært opp til meg hadde jeg doblet Wallbanging styrken til ALLE rifler og snipers. Pistoler og SMG kan få være som de er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...