Gå til innhold

Fan prøver å bestille Fallout 4 med flaskekorker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at hvis de lar EN gjøre det, vil de bli mailbombet av flaskekorker fra hele verden..tror ikke de vil det. Fyren klarer vel å betale noen hundrelapper han som alle andre.

De kan vel presisere at han blir den siste som får det. Uansett tror jeg ikke det vil bli noe stort problem heller. For de aller fleste vil dette være en kostbar måte for å anskaffe seg spillet.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Her er hva jeg ville gjort hvis jeg var studioet:

 

1. send han en personlig invitasjon til å komme til studioet.

 

2. få han ombord i et fly, rigget med skuespillere, som alle skal spille at verden går under i atomkrig, og flyet styrter, (men lander kontrollert) og han blir kastet ut i en etteratomkrigsverden der han må overleve bare med sin nye pipboy. 

 

3. rediger video av det hele som promo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bethesda skyter seg selv i foten hvis de ikke gir denne fyren spillet. Hvis de er smarte, gir de ham enda mer, som folk har foreslått her, som en "legenderary"-versjon (eller noe i den dur) og studiotour. Dette vil gi dem masse ekstra gratis PR, uten at det vil koste Bethesda så veldig mye penger

Lenke til kommentar

Målet hans er jo å få nok folk til å legge merke til det, så Bethesdas PR avdeling ikke tør å avslå han.

 

Og det er det jeg ikke liker. Han presser dem egentlig til å gi han en kopi av spillet. Men på den andre siden så hater jeg grådigheten til ugtivere mer, så jeg synes ikke synd på Bethesda i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...