gorsol Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Bethesda viste og slapp iOS-spillet på nattens pressekonferanse.I Fallout Shelter skal du styre ditt eget «vault» Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Synd det bare er på iOS. 4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Kommer nok senere på Android. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Æsj, det bare krasjer hos meg Skal sies at jeg har en gammel iPhone 4s. Men allikevel :'( Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Prøvd det litt nå, og det virker ganske så gjennomført. Ikke noe tekniske problemer så langt..(iPhone6+) Lenke til kommentar
theIndiekid Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Virker artig, men kan man gjennomføre noen/alle de syke eksperimentene fra originalspillene? Virker som litt bortkastet potensiale hvis nei. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Alle de gamle, sarkastiske kommentarene om Bethesdas ekstreme fjortishåndtering av Fallout-merkevaren blir til virkelighet én etter én. Nå også som Sims-spill på mobil. 1 Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Spiller på en iPad2 og Ipad mini. Krasjer hver 5 min... Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Hahahaha! Bethesda har ingen skrupler. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Nå har jeg kjøpt meg ny telefon. Så nå får jeg spilt dette spillet. Nå er jeg veldig fan av strategi og logistikk spill. Så jeg elsker dette. en fin oppvarming til FO4 Kan kanskje være litt for enkelt når an først har fått kontroll på bruken av ressursene. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Låner denne tråden til å stille et par spørsmål (Er hekta!) Jeg prøver å finne logikken i hvorfor det skal være mer effektivt/økonomisk å oppgradere rommene fremfor å bygge nye? Jeg er litt i startfasen så skyt meg om jeg tar feil, men det virker som om det er billigere å bygge mange dobbeltrom snarere enn å oppgradere de. -Bakdelen er at man får et større behov for power-rooms? Noen tips her? Så et lite irritasjonsmoment -Jeg liker å ha det så ryddig som mulig, men i startfasen hvor man blir tvunget til å sette opp 3 start-rom blir systemet/symmetrien helt ødelagt av det første Living-room`et hehe... Jeg vil tro at man etterhvert får behov for system og orden etterhvert som man får MANGE rom å styre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Må man være online for å spille ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Låner denne tråden til å stille et par spørsmål (Er hekta!) Jeg prøver å finne logikken i hvorfor det skal være mer effektivt/økonomisk å oppgradere rommene fremfor å bygge nye? Jeg er litt i startfasen så skyt meg om jeg tar feil, men det virker som om det er billigere å bygge mange dobbeltrom snarere enn å oppgradere de. -Bakdelen er at man får et større behov for power-rooms? Noen tips her? Så et lite irritasjonsmoment -Jeg liker å ha det så ryddig som mulig, men i startfasen hvor man blir tvunget til å sette opp 3 start-rom blir systemet/symmetrien helt ødelagt av det første Living-room`et hehe... Jeg vil tro at man etterhvert får behov for system og orden etterhvert som man får MANGE rom å styre. Det er billigere å bygge mange små, men som du nevner, de bruker mye strøm, noe som gjør at du må ha mange strøm-rom og mange til å drifte disse, som igjen må ha mye mat og vann. Oppgrader rommene, det sparer du mye på i lengden. Du kan rive de første rommene senere om du vil. Har funnet ut at ett godt system og god orden er vanskelig, men har satt opp ett system der alle rommene har samme størrelse nedover. Det ser litt ryddig ut ihvertfall, selv om strøm, mat osv. er uten system på hvor de er. Ellers, send ut folk i wasteland om du ikke har startet med det enda, man tjener etterhvert mye penger på det og man får våpen og klær. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Låner denne tråden til å stille et par spørsmål (Er hekta!) Jeg prøver å finne logikken i hvorfor det skal være mer effektivt/økonomisk å oppgradere rommene fremfor å bygge nye? Jeg er litt i startfasen så skyt meg om jeg tar feil, men det virker som om det er billigere å bygge mange dobbeltrom snarere enn å oppgradere de. -Bakdelen er at man får et større behov for power-rooms? Noen tips her? Så et lite irritasjonsmoment -Jeg liker å ha det så ryddig som mulig, men i startfasen hvor man blir tvunget til å sette opp 3 start-rom blir systemet/symmetrien helt ødelagt av det første Living-room`et hehe... Jeg vil tro at man etterhvert får behov for system og orden etterhvert som man får MANGE rom å styre. Det er billigere å bygge mange små, men som du nevner, de bruker mye strøm, noe som gjør at du må ha mange strøm-rom og mange til å drifte disse, som igjen må ha mye mat og vann. Oppgrader rommene, det sparer du mye på i lengden. Du kan rive de første rommene senere om du vil. Har funnet ut at ett godt system og god orden er vanskelig, men har satt opp ett system der alle rommene har samme størrelse nedover. Det ser litt ryddig ut ihvertfall, selv om strøm, mat osv. er uten system på hvor de er. Ellers, send ut folk i wasteland om du ikke har startet med det enda, man tjener etterhvert mye penger på det og man får våpen og klær. Takk Aklla Ja det ville vært dumt om det ikke lønte seg å kjøre på med oppgraderinger Det er kun det ene Living-roomet som ikke lar seg rive, helt i starten. Grunnet at man blir tvunget til å bygge Vann rett ved siden av. Da må man ev. rive dem begge...jah Starter på nytt hihi.. Har funnet ut at det lønner seg i starten å bygge et saftig fundament innen de "3 store" før man starter opp med alt det morsomme. Har sendt avgårde et par gubber men de har ikke funnet stort. Blir nok bedre etterhvert ja. Synes også % virker litt feilkalkulert i forhold til å få "fails" når man rusher men her spiller kanskje "Luck" inn i tillegg? I så fall er det en rimelig avansert utregning for om man skal ta sjansen på å rushe eller ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Du kan bygge en heis på andre siden og rive så vidt jeg vet, du kan ikke sperre inne folk som du gjør når du river det rommet. Og, ja, % er feil, ved f.eks 50% er man nesten garantert at det skjer en katastrofe Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Du kan bygge en heis på andre siden og rive så vidt jeg vet, du kan ikke sperre inne folk som du gjør når du river det rommet. Og, ja, % er feil, ved f.eks 50% er man nesten garantert at det skjer en katastrofe Har en plan for "det perfekte system" Skal screenshotte det når det er ferdig hihi.. Ang. levlingen av gubbene - Jeg ser at enkelte øker nivået sitt etter en stund, men dette har ingen sammenheng med selve levlingen (tviler på at jeg gjorde meg særlig forstått der..) Vet du hvordan dette fungerer også eller? Har litt lyst til å lage et par all`round gubber Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Special eller vanlig levler? Special må trenes opp via egne rom, levler går opp når de jobber og er ute i wasteland. Tror ikke special øker av seg selv, ikke som jeg har merket ihvertfall... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Special eller vanlig levler? Special må trenes opp via egne rom, levler går opp når de jobber og er ute i wasteland. Tror ikke special øker av seg selv, ikke som jeg har merket ihvertfall... Tror jeg tenker på vanlige levler(?) Jeg mener, en gubbe med 5 i P kan levle og levle men forblir 5 i P - Det er dette du mener er specials tenker jeg. Ok, har ikke fått bygget det rommet ennå, hvor gubbene kan levle. Oppdaget nettopp hva lunchboxes var haha...tok spillet til et nytt nivå ------------------ Når e dame er smellt på tjukka - Setter du ho i arbeid da, om det er plass til ho, eller lar du ho surre rundt i Living room inntil ungen er født? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Sett dama i arbeid, de jobber like bra selv om de er gravide De føder også uten noe problem i jobb. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Sett dama i arbeid, de jobber like bra selv om de er gravide De føder også uten noe problem i jobb. Haha! Takk skal du ha Aklla 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå